Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Dags att söka hjälp för dina problem?
Det här är den typiske, rädde och naive svenskens försvarstal. "Dags att söka hjälp för dina problem", vilka problem?
Att han nästan önskar att människor dog under självmordsbombningen klandrar jag honom inte för. Visst, det låter brutalt och visst, jag vill inte att någon jag känner ska dö - men det är svårt att vinna utan att skörda offer. Uppenbarligen måste ett gäng människor puttas över kanten för att folk ska vakna upp.
Sverigedemokraterna sitter i regeringen, seriösa Internettidningar startas där immigrationspolitiken kritiseras, Frankrike skickar ut problematiska folkgrupper ur landet, bombdåd i Stockholm och blir därmed en världsnyhet i alla stora tidningar. Och folk pratar fortfarande om främlingsfientlighet och rasism.
Det är ett uppenbart problem över hela Europa, det finns folkgrupper som helt enkelt inte kan bete sig civiliserat i vår del av världen. Det pågår upplopp i England, Ryssland och Frankrike, och vi hade nyligen en självmordsbombare i Stockholm. Fast man ska inte dra alla över en kam, va? Precis som att alla som röstade på Sverigedemokraterna är rasister och dumma i huvudet.
Du borde söka hjälp, du borde läsa en bok, du borde läsa historia och politik.