Tycker det är nästan lika bra som att han själv hade fått glädjen, att som anhörig få en sådan bekännelse från totalt okända måste kännas bra. Glad för henne faktiskt!
Väldigt rörande. Änkan förstod uppenbarligen att folk inte visste att Sten avlidit. Alla julkort skulle tillställts honom, och jag tycker det var helt jävla galet fel att exkludera honom, halvvägs inne i processen, p.g.a. frånfället. Det gjorde honom faktiskt inte mindre förtjänt av våra julkort, och det borde varit uppenbart att någon i hans familj istället skulle få ta del av all vår omtanke om honom. Ett så jävla tragiskt fall..han dog givetvis i sviterna av överfallet, huruvida sviterna var rent fysiska eller om det var sveket och förlusten av tron på mänskligheten som fick honom att ge upp låter jag dock vara osagt.
Fan jag skulle bara kolla adressen en sista gång innan jag skickade julkortet och såg då att han avlidit och bestämde mig då för att skita i det. Nu ångrar jag att jag inte skickade ett julkort i alla fall
Fan jag skulle bara kolla adressen en sista gång innan jag skickade julkortet och såg då att han avlidit och bestämde mig då för att skita i det. Nu ångrar jag att jag inte skickade ett julkort i alla fall
Jag är glad att jag skickade långt innan och glad för att jag kunde sprida glädje.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!