Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-12-24, 13:47
Medlem
epost72s avatar
Hundratals julkort mildrar sorgen för Rita Åkerberg

Citat:
När hemsidan Flashback ordnade en omröstning vem som borde få årets julkort vann Sten överlägset.

Skicka Julkort 2010 - Flashback sprider Julefrid (Viktigt läs första inläggen)
Senast redigerad av epost72 2010-12-24 kl. 13:54.
Citera
2010-12-24, 13:52
Medlem
Carelesss avatar
Död länk:
http://www.bt.se/nyheter/bollebygd/h...82224959%29.gm

Uppmärksammades det i tråden att Sten hade avlidit? Det lyckades jag missa när jag skickade vykortet.
Citera
2010-12-24, 13:55
Medlem
epost72s avatar
Nu ska de fungera.

Ja det uppmärksammade men många hade redan skickat, och med facit i and så blev det ändå lyckat.
Citera
2010-12-24, 13:58
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Tycker det är nästan lika bra som att han själv hade fått glädjen, att som anhörig få en sådan bekännelse från totalt okända måste kännas bra. Glad för henne faktiskt!
Citera
2010-12-24, 13:59
Medlem
Ponnycrayons avatar
Helt underbart.
God J.Cs födelsedag /b/.
Citera
2010-12-24, 14:09
Medlem
CMasters avatar
Nu var inte jag en av som skickade ett brev denna jul men det känns riktigt bra att detta dödsknarkar forum sprider lite lycka då och då

Ett stort tack till alla er som tog er tid att skriva en rad!
Citera
2010-12-24, 16:48
Medlem
swedishsteels avatar
Väldigt rörande. Änkan förstod uppenbarligen att folk inte visste att Sten avlidit. Alla julkort skulle tillställts honom, och jag tycker det var helt jävla galet fel att exkludera honom, halvvägs inne i processen, p.g.a. frånfället. Det gjorde honom faktiskt inte mindre förtjänt av våra julkort, och det borde varit uppenbart att någon i hans familj istället skulle få ta del av all vår omtanke om honom. Ett så jävla tragiskt fall..han dog givetvis i sviterna av överfallet, huruvida sviterna var rent fysiska eller om det var sveket och förlusten av tron på mänskligheten som fick honom att ge upp låter jag dock vara osagt.

God Jul Sten.
Citera
2010-12-24, 18:23
Medlem
teflonpannan69s avatar
Jädrans rent utsagt, hur kunde jag ha missat hela den här grejen... Hade såklart också velat skicka ett julkort...
Citera
2010-12-24, 18:33
Medlem
gurkan7s avatar
Hahaha bra gjort Flashback! Vet vilka det är som fått julkorten, men inte uppmärksammat den andra tråden.
Citera
2010-12-24, 19:56
Medlem
Imirons avatar
Måste säga att jag blir lite stolt över dödsknarkarnazistpedofilerna när jag läser det här. Tänk, vi är inte bara skit vi.

Men att smälla till med en slogan i stil med "Ett forum för hyggliga människor" är kanske inte dags än.
Citera
2010-12-24, 22:05
Medlem
NotAGirlCalledBrians avatar
Fan jag skulle bara kolla adressen en sista gång innan jag skickade julkortet och såg då att han avlidit och bestämde mig då för att skita i det. Nu ångrar jag att jag inte skickade ett julkort i alla fall
Citera
2010-12-24, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotAGirlCalledBrian
Fan jag skulle bara kolla adressen en sista gång innan jag skickade julkortet och såg då att han avlidit och bestämde mig då för att skita i det. Nu ångrar jag att jag inte skickade ett julkort i alla fall

Jag är glad att jag skickade långt innan och glad för att jag kunde sprida glädje.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in