Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-12-28, 18:15
Medlem
WeraHBs avatar
Jag undrar och frstr mig inte p varfr det r tabu fr en tjej att titta p porr? Jag knner ingen tjej, som ppet berttar att hon tittar p porr osv.

Jag sjlv tycker om att kolla p porr, jag blir lika tnd av det, som en kille skulle bli. Lste nyss en trd dr det stog ngot i stil med " Dessa klipp fr du inte missa att dra en runk till" Vafan!! Jag vill ocks vara med

Tror ni att det r vldigt f tjejer som tittar p porr? Eller r det s att de hller tyst om det?
Vad tycker DU om att en tjej tittar p porr?

Peace!

Edit: Mod kan flytta trden, jag var inte helt sker p var den passade bst.
Citera
2010-12-28, 18:20
Medlem
Jag tycker inte att det r konstigt eller ovanligt att tjejer tittat p porr.Jag knner personligen ett par stycken som ppet erknner det.
Mitt ex r ett exempel!
Personligen s tnder jag p att jag vet att dom tittar och blir kta av det
Senast redigerad av ssth 2010-12-28 kl. 18:23. Anledning: stavfel
Citera
2010-12-28, 18:20
Medlem
nekropedofilis avatar
Nstan all porr r riktad mot heterosexuella mn, det r en vldigt liten om inte minimal del som riktas mot kvinnor, och drfr r det nog s f som tittar p det, eftersom det r ett s litet utbud. Och fr de kvinnor som faktiskt tittar p porr men hller tyst om det r fr att det r nstan bara killar som tittar p porr.
Citera
2010-12-28, 18:24
Medlem
Tjejer har varken samma sexdrift eller mnnens mekaniska syn p sex drav ointresset(porr r skapt fr mn).
Citera
2010-12-28, 18:26
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nekropedofili
Nstan all porr r riktad mot heterosexuella mn, det r en vldigt liten om inte minimal del som riktas mot kvinnor, och drfr r det nog s f som tittar p det, eftersom det r ett s litet utbud. Och fr de kvinnor som faktiskt tittar p porr men hller tyst om det r fr att det r nstan bara killar som tittar p porr.

Vad skulle det egentligen vara fr skillnad om det r till en hetorsexuell man eller kvinna? Hetrosexuella har ju "likadant" sex, s det vore ju inte sepla ngon strre roll. Sen om du menar att det r "kvinnofrnedrande" s frstr jag vad du menar, men vissa kvinnor tycker ju om det ocks.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Tjejer har varken samma sexdrift eller mnnens mekaniska syn p sex drav ointresset(porr r skapt fr mn).
Nu generaliserar du tor jag!Alla killar tittar faktiskt inte heller p porr.
Citera
Medlem
WeraHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna

Haha, inte? Vilka trkiga tjejer du mste ha varit med
Citera
2010-12-28, 18:27
Medlem
Vanessa866s avatar
Sjlv har jag inte sttt p en tjej som inte tittar p porr. Jag personligen r rtt ppen med det , varfr inte lixom? Det r jo helt normalt egentligen s lnge de inte blir fr ofta. Jag brukar titta p det med min man och ibland tittar jag sjlv p det ox, detta r ngot som han vet om och strs inte av det. Vrt sexliv har alltid varit super med eller utan porr, det blir bara som en lite extra krydda ibland.
Citera
2010-12-28, 18:28
Medlem
AlexOnTops avatar
Jag var och r en flitig porrtittare och har alltid varit ppen med det. Inte s att man skriver det som status p facebook, men om ngon undrat s har jag varit rlig.

Och jag tycker inte alls att all porr r riktad mot mnnen. Jag tror jag kollar p typisk man-porr och lite "annorlunda" porr, men inte skulle jag vilja ha det p ngot annat stt? Frstr inte vad ni menar med porr riktad mot mn eller mot kvinnor, hur skulle kvinnoporr se ut?

Jag tror de flesta tjejer kollar p porr de med, men en del r vl fr blyga fr att erknna det.
Citera
2010-12-28, 18:33
Medlem
nekropedofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Vad skulle det egentligen vara fr skillnad om det r till en hetorsexuell man eller kvinna? Hetrosexuella har ju "likadant" sex, s det vore ju inte sepla ngon strre roll. Sen om du menar att det r "kvinnofrnedrande" s frstr jag vad du menar, men vissa kvinnor tycker ju om det ocks.

Jag syftar p amerikansk porr. Dvs tv bisexuella kvinnor som hnglar med varandra och slickar varandras fittor medans en svettig gubben trycker p en av dem bakifrn i tvan. Kvinnofrnedrande? Du bestmmer...

Och nu r det ju s att porr brjar mer och mer ta efter USA s jaa...
Citera
2010-12-28, 18:35
Medlem
Varfr r det kvinnofnedrande om dom njuter av det?
Citera
2010-12-28, 18:35
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nekropedofili
Jag syftar p amerikansk porr. Dvs tv bisexuella kvinnor som hnglar med varandra och slickar varandras fittor medans en svettig gubben trycker p en av dem bakifrn i tvan. Kvinnofrnedrande? Du bestmmer...

Och nu r det ju s att porr brjar mer och mer ta efter USA s jaa...

Nu r ju jag i och fr sig bisexuell, men jag avnjuter sdan slags porr. Varfr skulle den vara fr mn? Alla kvinor r inte automatisk feminister.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in