Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2014-08-27, 10:27
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Jovisst r smaken olika. Jag reagerade mest p det dr sterotypandet att alla kvinnor alltid skulle vlja det mest klichartade, precis som man skulle skriva att alla mn alltid vljer att kolla p Michael bay filmer. Sen har man ju olika preferenser beroende p sinnestillstnd, precis som med vanlig spelfilm, ibland vill man se en hjrndd poocornfilm och ibland ett serist vlskrivet drama.

Det du sger r sjlvklara saker alla skriver under p. Men tendenserna skiljer sig ocks mellan knen. Killarna ser grna Michael Bay filmer, vilket inte tjejer gr lika frivilligt lika ofta.

Hah, poocornfilm, dr fick du till det
Citera
2014-08-27, 12:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nycticorax
Tror sanningen r ngonstans mitt emellan. Ingen av de tjejer jag trffat gillar "pang-p" porr (undantaget viss kta amatrporr). Men de r inte s krsna heller. Det finns gott om hrda p-rullar frn Frankrike och Italien t.ex som har rtt serisa handlingar, med heta blickar och bra skdisar (kanske spa-niv), sensuella stunder, fin musik mm.

Ett hett tips fr par r att se Tarzan X - Shame of Jane: http://www.imdb.com/title/tt0110214/

Nej. Alla kvinnor under 35 tittar p normal porr. Ingen kvinna gillar features. Exempel p porr som kvinnor gillar r Hardcore Gangbang, GGG, Max Hardcore, Tanya Hyde, en del av DDF.

Alla kvinnor kommer inte att erknna det hr fr det r inte PK fr kvinnor att gilla porr. Men om du visar en kvinna ngot av det jag nmnde kommer hon att tnda p det ven om hon inte vill erknna det.
Senast redigerad av Babianen 2014-08-27 kl. 12:48.
Citera
2014-08-28, 01:50
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeraHB
Jag knner ingen tjej, som ppet berttar att hon tittar p porr osv...

Du fr vl brja umgs med lite vanliga Svenssons ? Bland oss vanliga svenskar s r porr inget srskilt mrkvrdigt. Vi har ofta tjejtrffar dr vi bakar en kaka och tittar p porrfilm eftert.

Hur vanligt som helst. Titta mer p TV och lr dig hur vi vanliga tycker och tnker. Grna p Paradise Hotel som i hgsta grad visar hur vi unga avdramatiserat porren - inom bgge knen.
Citera
2014-08-28, 10:52
Medlem
dethalvabarnets avatar
Skriv ett mejl till ngra porrsajter och frga om lite anonymiserad statistik?

Alternativt bank/visa/mastercard.
Citera
2014-08-28, 15:51
Medlem
Varfr skulle inte tjejer titta p porr? Jag gr det, r mest sdant dr tjejen "inte vill", gillar rape play etc.

Min kille har ven spelat in nr vi gjort vissa saker som han kollar p och runkar till nr jag inte r hemma eller inte vill ha sex med han. Har kollat lite p det med och funnit det rtt s upphetsande nr man sett det ungefr hur han ser det nr han kr in den i mig.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in