Citat:
Ursprungligen postat av RAAxel
Han kanske faktiskt har fått känslor för dig också, och egentligen skulle vilja ha mer en enstaka träffar och lite romans med dig.
Samtidigt som han kanske vill ha kvar sitt liv som player (?) och sin "frihet"..
Jag har inte funderat över om han kan ha känslor för mig, eftersom jag inte är "hans typ". Han pratar ofta om att han skulle vilja bli kär och ha ett förhållande som sina polare samtidigt som han säger att han är nöjd med sitt liv. Han är en sån kille som håller avstånd och som det är svårt att riktigt lära känna eller läsa av.
Citat:
Senaste gången ni träffades och han sprang iväg kanske han förstod att det var så och fick panik och bestämde sig för att istället för att bara säga det till dig, att han vill avsluta eran relation, sprang därifrån i brist på macho-ness.
Helt klart var det någon kortslutning som fick honom att springa. Som att han inte klarade av att vara i situationen eller visste vad han skulle göra. Det var komiskt första gången,eftersom han i vanliga fall alltid är så übercool.
Citat:
Ursprungligen postat av R.B.Scott
Låter som ett märkligt beteende att springa iväg sådär och det försvarar jag inte men du kanske ska ringa honom istället för att messa så kanske han svarar och då kan du fråga varför han springer.
Du säger att du skrev till honom att du inte ville ses något mer. Alltså, om du känner personen väl och inte vill ses mer är det väl inte så trevligt att göra det i skrift. Han kanske tog illa vid sig av det?
Jag skulle iaf känna mig sviken.Man gör kanske så om man är 15 inte när man är över 30. Å andra sidan är det galet barnsligt och respektlöst att inte svara på dina mess överhuvudtaget och bara stoppa huvudet i sanden.
Lycka till.
Du har rätt, det var fult av mig att skriva och jag vet att han tog illa vid sig av det. Men jag tänkte att det var ok att göra så eftersom han nån gång för länge sedan messade till mig att han inte ville ses mer. Jag har försökt att ringa, men han svarar inte.