Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-01-02, 14:59
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Om ni båda är i 30-årsåldern bör ni också vara tillräckligt gamla för att du ska kunna fråga honom direkt om varför han springer.

Det tycker jag också. Jag hoppas att han hör av sig så att jag slipper undra över vad som hänt.
Citera
2011-01-02, 15:08
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorsvensson
I ditt fall kan jag tänka mig att han såg någon han inte ville träffa. Antingen för att det slumpat sig så eller för att han inte borde synas tillsammans med dig då han har något mer seriöst på gång på annat håll.

Jag trodde inte att vi hade nåt på gång, han och jag. Men han kanske var lite intresserad av mig som vän utan att jag fattade det .
Om han hör av sig igen kanske jag får veta vad som hände.
Citera
2011-03-01, 20:54
Medlem
Sandkakas avatar
Uppdatering (till R.B.Scott):
För en månad sedan kom ett mejl från honom. Han skrev att han behövde ta en paus från oss och att han ville träffa mig igen och ta en öl. Vi har mejlat en del och skickat massor med sms men inte träffats ännu. Vad som hände vet jag inte.
Så i fredagsnatt kom en "godnattpuss" från honom i ett sms. Out of the blue.
Om någon annan skickat pussen hade jag trott att han var förälskad i mig, med honom vet jag ingenting.

Jag är inte mycket klokare på vad han vill mig
Citera
2011-03-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
Uppdatering (till R.B.Scott):
För en månad sedan kom ett mejl från honom. Han skrev att han behövde ta en paus från oss och att han ville träffa mig igen och ta en öl. Vi har mejlat en del och skickat massor med sms men inte träffats ännu. Vad som hände vet jag inte.
Så i fredagsnatt kom en "godnattpuss" från honom i ett sms. Out of the blue.
Om någon annan skickat pussen hade jag trott att han var förälskad i mig, med honom vet jag ingenting.

Jag är inte mycket klokare på vad han vill mig

Aj aj aj. Om jag vore du skulle jag akta mig för den där killen, känns som om det vore lätt att dras med när han väl känner för att umgås/visa känslor för att sedan bara bli ignorerad. En relation (vilken typ det än må vara) som sker bara på den ena partens villkor är farligt. Jag har varit i en sådan relation och det var hemskt, när jag kände "nä, nu ger jag upp" så hörde han av sig och var lika gullig som förut... så jag kom alltid springande när han väl hörde av sig... dumma mig.

Men du får gärna hålla oss uppdaterade på utvecklingen Sandkaka. Det är alltid intressant att läsa om folk som är i liknande situationer som en själv.
Citera
2011-03-01, 22:43
Bannlyst
Haha låter ju helt sinnessjukt att en vuxen man beter sig på detta vis.
Alla hästar är nog inte hemma där så jag skulle bara släppa det och gå vidare.
Citera
2011-03-04, 13:19
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pipipipipipipipipi
Aj aj aj. Om jag vore du skulle jag akta mig för den där killen, känns som om det vore lätt att dras med när han väl känner för att umgås/visa känslor för att sedan bara bli ignorerad. En relation (vilken typ det än må vara) som sker bara på den ena partens villkor är farligt. Jag har varit i en sådan relation och det var hemskt, när jag kände "nä, nu ger jag upp" så hörde han av sig och var lika gullig som förut... så jag kom alltid springande när han väl hörde av sig... dumma mig.

Men du får gärna hålla oss uppdaterade på utvecklingen Sandkaka. Det är alltid intressant att läsa om folk som är i liknande situationer som en själv.

Jag skäms när jag tänker på det, men det har funnits en period för länge sedan då jag kom springande när han hörde av sig. Jag ville så gärna träffa honom att jag förnedrade mig själv, men det är länge sedan. Numera tar jag det lugnt och låter honom vänta på svar när han messar eller mejlar.
Det triggar honom. Han svarar direkt när jag väl hör av mig.
I veckan ringde han från den restaurang vi brukar äta på och undrade om jag kunde komma dit. Jag hade annat för mig men vi pratade nästan en timme. Bl a ville han veta hur jag hade det "med kärleken". Han säger rent ut att han vill fortsätta knulla runt och festa samtidigt som han vill veta om han har någon konkurrens från andra killar om mig. Jag tolkar det som att han både vill äta kakan och ha kakan kvar, dvs att han vill ha sin frihet när han vill och vara romantisk/gullig med mig när han vill det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in