2010-12-31, 14:45
Medlem
Hejsan. Har ganska nyligen blivit tillsammans med en tjej. Allt fungerar bra och vi umgås fantastiskt bra. Men det är en sak som jag stör mig på ganska mycket. Hon har ganska hängiga tuttar (dock bra kropp i övrigt)
Tog ett tag innan jag fick se dem i sin helhet men har anat det lite hela tiden. Vill inte vara så ytlig men kan inte släppa tanken på att detta ska vara de enda tuttarna jag får vara med på ett väldigt långt tag om kanske för alltid. Jag älskar bröst och mitt ex hade väldigt fina (inte perfekta men ganska stora och relativt fasta) och jag älskade att mysa med dem. Men min nuvarande flickväns är jag inte superintresserad av även om det alltid är trevligt med tuttar.

Snälla flashbackare ge mig råd. Jag vill inte vara så här ytlig men kan inte skaka av mig tanken
Citera
2010-12-31, 14:47
Medlem
slajjers avatar
lider faktiskt med dej, bröst är bättre än man kan tro, men du får helt enkelt konvertera till en s.k
"ASSMAN"
Citera
2010-12-31, 14:48
Medlem
scroshs avatar
Pics or it didn't happen.
Citera
2010-12-31, 14:50
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0x0
Hejsan. Har ganska nyligen blivit tillsammans med en tjej. Allt fungerar bra och vi umgås fantastiskt bra. Men det är en sak som jag stör mig på ganska mycket. Hon har ganska hängiga tuttar (dock bra kropp i övrigt)
Tog ett tag innan jag fick se dem i sin helhet men har anat det lite hela tiden. Vill inte vara så ytlig men kan inte släppa tanken på att detta ska vara de enda tuttarna jag får vara med på ett väldigt långt tag om kanske för alltid. Jag älskar bröst och mitt ex hade väldigt fina (inte perfekta men ganska stora och relativt fasta) och jag älskade att mysa med dem. Men min nuvarande flickväns är jag inte superintresserad av även om det alltid är trevligt med tuttar.

Snälla flashbackare ge mig råd. Jag vill inte vara så här ytlig men kan inte skaka av mig tanken

Men herre gud! Hur gammal är du egentligen? Fan, om det nu fungerar bra och ni har det bra, var glad för det.
Citera
2010-12-31, 14:50
Medlem
Stackare Börja buffertspara till en operation, håll henne hårt i handen och berätta att du vill lösa det här tillsammans
Citera
2010-12-31, 14:53
Medlem
menslutanus avatar
Antagligen ber du henne operera brösten eller så dumpar du henne illa kvickt! Finns inget värre än hängiga bröst, fly medan du kan.
Citera
Medlem
Westridges avatar
Det bli mer av den varan när de blir äldre
Citera
Medlem
Gulajagarns avatar
Ge henne en operation i present! Ingen tjej är väll nöjd med sina bröst ändå? Hon blir säkert skit glad
Citera
2010-12-31, 14:54
Medlem
Ireqoms avatar
haha Hippietuttar... det är ju mysigt
Citera
2010-12-31, 14:54
Medlem
Välkommen till verkligheten,alla är inte skapta i samma "form".
Citera
2010-12-31, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Men herre gud! Hur gammal är du egentligen? Fan, om det nu fungerar bra och ni har det bra, var glad för det.
Jo jag är 21 och har fortfarande ganska brett utbud att välja på när det kommer till tjejer. Gissar att du är runt 35 och glad för vad du får.
Citera
2010-12-31, 14:58
Medlem
menslutanus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0x0
Jo jag är 21 och har fortfarande ganska brett utbud att välja på när det kommer till tjejer. Gissar att du är runt 35 och glad för vad du får.
Vad funderar du över då? Dumpa och hitta en brud med en tight kropp istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in