2004-08-03, 12:50
Medlem
Hejsan alla kåta killar och tjejer...
Berätta gärna om nån tjej/kille som ni haft lite sexuellt kul med som just då kändes som en väldigt bra idé men så här i efterhand nått som man helst bara vill glömma...gärna trots att ni var nyktra så att inte jag känner mig så ensam och desperat...

I fredags träffade jag en tjej från Internet, hade sett kort och fått beskrivningar. Hon skröt över att hon var så bra på både suga och knulla... Hon var väl lite mer än salongsberusad jag var nykter och desperatkåt.
Brösten som skulle vara så fina hade nog passerat bäst före datum för länge sen och fittan sen EKO EKO...som sagt så var man ju smått desperat och efter ha försökt och försökt så avsluta jag det på egen hand med satsen på ryggen sen ville jag bara därifrån...varför stannade jag inte bara hemma...
+o(
Citera
2004-08-03, 12:53
Medlem
Ursas avatar
Intressant tråd, som nog hör hemma i Sex och samlevnad.
Citera
2004-08-03, 13:02
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Jo jag känner igen det där. Har väl hänt nångång att man varit desperatkåt och ringt eller gått hem med en person man sekunden man kommer känner "shit, vafan gjorde jag de här för, jag kunde lika gärna runkat!"....
Citera
2004-08-03, 13:10
Medlem
aaiiyytts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Intressant tråd, som nog hör hemma i Sex och samlevnad.

Kära jestanes, den är ju i Sex och samlevnad. *roterar linserna* Eller?

On-topic: Känner igen mig i beskrivningen. Har dock slutat med sånt. Man lär så länge man lever. Fast det tog ett tag innan man slutade med såna blunders. Huvaligen.
Citera
2004-08-03, 13:17
Medlem
Meazurys avatar
Haha, känner mig lite nojig idag, så jag fick lov att läsa den här tråden för att se att ingen hade skrivit något om mig!

Jag har faktiskt en riktigt skrämmande historia om en internet-dejt jag hade för några år sedan. Jag vågar dock inte berätta den offentligt. Den är elak, och jag vill inte att hon ska få se den någonstans.

Men det är en rolig historia att dra på Roskilde, t.ex...
Citera
2004-08-03, 13:19
Medlem
snow_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naughtyboy
Brösten som skulle vara så fina hade nog passerat bäst före datum för länge sen och fittan sen EKO EKO...som sagt så var man ju smått desperat och efter ha försökt och försökt så avsluta jag det på egen hand med satsen på ryggen sen ville jag bara därifrån...varför stannade jag inte bara hemma...
+o(

Kanske din som var för liten?
Citera
2004-08-03, 13:24
Medlem
Dr. Löhks avatar
Jag hamnade naken på en strand med en reclaim-the-forest-or-what-ever-brud en gång. Hårig och dan var hon på alla tänkbara platser. Jag var full och hon hade fitta som Lummelundagrottan och stönade "kom i mig nu" hela jävla tiden. God allmighty paniken steg. Jag KUNDE inte komma! Jag tänkte att om jag gick ner och slickade henne till glädje så skulle hon låta mig vara sen. Men ICKE, i henne skulle jag vara hela tiden. Till slut hade jag fantiserat om vackra nymfer tillräckligt länge för att få det att gå.
Jag gick i månader efteråt och var bergsäker på att jag hade fått skabb, alternativt att hon skulle bulta på min dörr och kräva underhåll för en kommande dreadlockshybrid. Hu. Efter det blev jag monogam.
Citera
2004-08-03, 13:27
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aaiiyytt
Kära jestanes, den är ju i Sex och samlevnad. *roterar linserna* Eller?

Ja nu ja Den var i porrforumet först.

Själv ångrar jag nog inget av mina sexuella förehavanden.
Det finns ett jag önskar hade varit trevligare:
Min första långvariga relation hade tagit slut, men vi fortsatte att ha sex. Det var fruktansvärt jobbigt efteråt; var knäckt i flera dagar varje gång. Men ingen av oss klarade av att låta bli.
Jag visste att han inte skulle vilja ha sex med mig mer om jag hade sex med någon annan, så jag lät mig faktiskt bli uppraggad (för första och sista gången i mitt liv) av den snyggaste man jag mött. Men ju snyggare i nyllet, desto fulare i sängen... det var en smärtsam upplevelse.
Den fyllde sin funktion; jag hade inte sex med exet mer. Men jag hade väl kunnat få en liten orgasm i alla fall, tycker jag... eller åtminstone upplevelsen av att ha sex med någon som visade tecken på antingen intelligens eller emotionell närvaro.
Citera
2004-08-03, 13:37
Medlem
agitators avatar
Har nog inga partners jag ångrar direkt. Klart men kunde ha skippat ett par av de man sexat sig med. Men vafan, erfarenhet är väl bra? Har däremot en som jag inte hade sex med, trots erbjudande. Det ångrar jag desto mer.

Sen har man ju tyvärr fått erfara att det inte alltid passar sig att ha sex. Men det är ju enstaka akter som kommit lite olägligt. Inget man ångrar så här i efterhand. Men just då förbannade man sig över sin naivitet och klumpighet.
Citera
2004-08-03, 13:45
Medlem
I helgen är det Augustibuller i stan,så då hoppas jag göra något jag ångrar.. Kanske,men bara kanske,återkommer jag med en story om ånger..
Citera
2004-08-03, 13:48
Medlem
Dr. Löhks avatar
Egentligen är det bara att ställa sig mitt i lunchrummet på jobbet och tokrunka som en apa så har man genast en sexuell akt som man garanterat kommer att ångra.
Citera
2004-08-03, 13:49
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Egentligen är det bara att ställa sig mitt i lunchrummet på jobbet och tokrunka som en apa så har man genast en sexuell akt som man garanterat kommer att ångra.
Det ska jag pröva! Ska bara fixa ett jobb först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in