Svara
  • 3
  • 4
2012-06-05, 04:26
Medlem
Märks ganska tydligt att din "kompis" såg dig som ett hot och valde ett enkelt sätt att plocka bort dig som konkurrent.

Förmodligen tänkte han inte så rakt ut men underförstått i hans hjärna var det vad han gjorde.

Det är ungefär som att man sitter 2 brudar och 2 snubbar, ena polaren får allt limm, då går man in på toan och visar honom vilken cool svamp man har "du kommer få sjukaste trippen alltså".

Lockad av detta i stunden, vet man att han inte kommer kunna föra sig normalt och ha någon chans på brudarna sen. Samtidigt som man ju var "schysst" och "bjöd" på droger, och få täckmanteln som oskyldig.

Du blev ägd helt enkelt, knullade din polare med den snyggaste bruden på skolan sen? Jag gissar på att detta säkert skedde.

Droga ner motståndet och sen lämna det på toan och gå ut och limma på brudarna utan konkurrens, vidrig person du stötte på.
Citera
2012-06-11, 13:03
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojah
Det är nog en hel del mytbildning kring PCP, och många skruvade människors psykotiska upptåg som fångas på film tillskrivs säkert reflexmässigt just den drogen. Personligen har jag ingen aning om vad som är sant, men det är klippet är hursomhelst jävligt roande: http://www.youtube.com/watch?v=Eagsd...eature=related.
Ja, PCP är helt klart mytomspunnet och smutskastat en hel del, jag kommer precis efter en 6-dagarstripp på PCP. Hade tänkt skriva imorgon en rusrapport, läs den för jag har verkligen en annan bild av PCP.

Jag har läst denna rapporten en fler gånger, jag har iof bara använt PCP två gånger men det låter inte som PCP TS skriver om.
Citera
2012-07-19, 18:26
Medlem
mivsfarlig drog ju , amerikanerna har ju börja äta upp varann nu , troligen efter intag av ängladamm dom flesta
Citera
2012-07-19, 18:56
Medlem
tommy_yongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredriech
Märks ganska tydligt att din "kompis" såg dig som ett hot och valde ett enkelt sätt att plocka bort dig som konkurrent.

Förmodligen tänkte han inte så rakt ut men underförstått i hans hjärna var det vad han gjorde.

Det är ungefär som att man sitter 2 brudar och 2 snubbar, ena polaren får allt limm, då går man in på toan och visar honom vilken cool svamp man har "du kommer få sjukaste trippen alltså".

Lockad av detta i stunden, vet man att han inte kommer kunna föra sig normalt och ha någon chans på brudarna sen. Samtidigt som man ju var "schysst" och "bjöd" på droger, och få täckmanteln som oskyldig.

Du blev ägd helt enkelt, knullade din polare med den snyggaste bruden på skolan sen? Jag gissar på att detta säkert skedde.

Droga ner motståndet och sen lämna det på toan och gå ut och limma på brudarna utan konkurrens, vidrig person du stötte på.

Nja jag skulle nog säga att personen agerade machiavelliskt och helt korrekt i min mening
Citera
2012-07-19, 23:05
Medlem
mariejanas avatar
Woohoo bring pcp to sverige
Citera
2013-04-12, 10:06
Medlem
xtrftw1337s avatar
Inte läst din rapport, men jag själv har blivit ilurad PCP. Köpte Ecstasy och det skulle ha innehållit MDMA.. men icke. Det innehöll PCP och jag fuckade upp helt.
Hade tagit benzo samtidigt, fick en massa hallisar och såg en massa människor. Jag satt och knappade på en stol och frågade vart datormusen var hela tiden. Trodde tydligen att jag satt vid en dator :P

Rökte cigg (som inte fanns) och åt saker (som inte fanns).

Så PCP är djävulens drog. Mina vänner filmade allt, helt galet.
Citera
2013-04-12, 20:27
Medlem
Bra rapport om en mycket konstig drog, 4/5
Citera
2013-04-13, 03:36
Medlem
Har själv inte testat PCP och kommer aldrig göra. Men fy fan vilket oansvarigt sätt att bruka drogen på, bara lighta på en fest så där är ren idioti. Särskilt när de gäller så otroligt starka substanser.

Och han som bjöd dig på de verkar ju vara en riktig douchebag också. De kunde gått riktigt illa. Tur att du klarade dig och blev någorlunda skonad. Men smutskastar inte Ts för att vara dum heller. När alkohol är inblandat i bilden så åker omdömet åt andra hållet så att säga.

Men skulle personligen aldrig ta något om jag inte visste vad de var.

Neeej, droger ska brukas med respekt!

Spännande läsning i alla fall.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här