Citat:
Ursprungligen postat av divining
Grattis till ditt frsta knck!
1. Nja det gr inte, p ett enkelt stt, att dlja din uppkoppling (registrering) till routern.
2. En tunnel krypterar din trafik genom ntverket (fram till tunnels slutserver), vilket gr att personen som ger router inte kan sniffa och se vad du gr genom din uppkoppling.
Tack!
![Grin](https://static.flashback.org/img/smilies2/grin.gif)
Det tog sjukt lng tid d jag gjorde det med det vanliga ntverkskortet som finns i min macbook. Den stdjer ju inte "packet injections" s jag kunde inte kra en "authentication flood" och "reinject packets" eller vad det nu hette. S jag fick gott vnta tills jag hade runt 400,000 packets samlade, och det tog dagar (eftersom jag inte hade tid att scanna alla p en o samma gng, s fick scanna och sedan spara och sedan scanna mer, osv).
Det frsta felet jag gjorde var att jag frskte kncka wep-lsenordet s fort jag hade tillrckligt mnga paket, vilket var 120,000 plus mina hela 30 unika IS's vad det nu n r
Jag insg att det inte fungerade efter en timmes "wordlist attack" (som jag trodde fungerade) s jag brjade googla mer.
Fan att man aldrig lr sig, att man alltid ska frska sjlv innan man lser en guide/manual (fr ikea mblerna).
Men nu knckte jag skiten! Knns riktigt sknt! Jag lter hans ntverk vara, det r bara att mitt ntverk stngs av i en halvtimme varje jvla natt (jag r en nattmnniska s det str ju mig) s d gr jag ver till hans ntverk.
Tack fr info om tunnlarna, jag trodde dom flesta var gratis men sg att det var en tjnst man kper. Ngot jag inte kan gra fr tillfllet, s jag tror jag hittade ngra "gratis versioner", men r inte sker n. Fr se om jag hittar ngot.