Svara
  • 3
  • 4
2011-01-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangotarm
du röker för lite antagligen?
sen så tror jag det var en form av blekis han fick dom kan va riktigt otäcka ibland .

oftast när jag röker nuförtiden så känner jag alltid hur mitt hjärta slår hårdare och snabbare.
Kan tydligen vara ångest attacker? som tydligen bara bryter ut när jag röker mig stenad.

har aldrig hört att man känner sitt blod men kan hålla med om att det känns som man kan känna sina organ alt skelett!
Usch det där med hjätat känner jag igen... rökte nån skit som var grönt, som jag i min okunnighet trodde var grindat gräs innan jag visste var det egentligen var... Nej fyfan vet jag, rök cannabis grabbar inga dåliga bieffekter, inget att oroa sig för!
Citera
2011-01-17, 00:33
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
men fortsätt röka dina rökmixar, varför köpa syra när det finns rökmix?

Varför köpa syra när det finns svamp? Varför köpa rökmix när det finns cannabis? Vart vill du komma? Jag vet att det var något slags skämt, men jag är rätt säker på att lsd och rökmix inte har samma effekt

Citat:
För att det står på en rutten hemsida att cb är en hallucinogen betyder inte att det är sant, har rökt över genomsnittet och aldrig sett en hallucination, vilket betyder att det är bullshit.

Tomatpure, man ser dig klaga på många trådar där någon haft en ovanlig eller stark upplevelse med droger. Antingen är du bara uttråkad eller så har du otur med de droger du använder, jag vet inte.
Citera
2011-01-17, 09:36
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Varför köpa syra när det finns svamp? Varför köpa rökmix när det finns cannabis? Vart vill du komma? Jag vet att det var något slags skämt, men jag är rätt säker på att lsd och rökmix inte har samma effekt

Tomatpure, man ser dig klaga på många trådar där någon haft en ovanlig eller stark upplevelse med droger. Antingen är du bara uttråkad eller så har du otur med de droger du använder, jag vet inte.
Kommenterar det jag tycker, och hatar överdrifter i bla. rapporter.
Citera
2011-01-21, 02:22
Medlem
Citat:
Kommenterar det jag tycker, och hatar överdrifter i bla. rapporter.

Tror mer de har att göra med att du är bitter över att vi andra får tag på bättre dope, sorrry Och innan du svarar kan ja ju göra de åt dig.... javet du har rök mycket mer än mig(hur du nu vet de?) och blablablabla..du är så häftig! bara att klippa och klistra nu du behöver inte tacka
Citera
2011-01-21, 14:42
Medlem
ni som tvekar på effekterna av en rökmix, varför? bara för den inte är olaglig, och köps över nätet som om det vore "rökelse" betyder det inte att det inte kan vara potenta grejer. kan säga er att jag drog lite mkt wannabis förut, och trodde fan att jag var i rymden. jag var inte ens i min egen kropp, bara färdades runt i ett virrvarr av olika världar. musik, ljud m.m ekade och pulserada. när man använde ögonen, såg man saker i stillbilder, och bilden stannade kvar trots att man rörde på huvet.. heelt sjukt. tro det eller ej.
Citera
2011-01-21, 15:40
Medlem
skitexistenss avatar
Har rökt lite cb då och då, så jag testade att röka testat gen3.
Jag var helt själv i lugn och ro, hade fått hem Remix och rökte. Gick skit bra, blev mest bara seg dock. Senare under kvällen så rökte jag lite mer. Började känna av att det spände i hjärtat och bröstmuskeln på vänster sida. Brydde mig inte mer om det. Sen skulle jag gå och lägga mig och sova.. Var fortfarande bäng.

Just när jag har somnat så vaknar jag upp av att hjärtat och allt blod bara dunkar supersnabbt. Hela jag skakar, nästan vibrerar. Blir självklart lite rädd då det aldrig hänt mig förut. Försöker somna om och nästa gång jag vaknar så rycker jag till och allting är knäpptyst. Verkligen dödstyst. Jag inser att jag inte andas alls och min puls är så låg att jag knappt känner den. Somnade av utmattning knappt. Röker inte mer av skiten och sover dåligt i några nätter (vågar inte somna) och spänningen i bröstmuskeln, att det som värker i hjärtat, det är kvar i flera veckor efter.

Förklarar symptomen för folk i min omgivning utan att säga att jag rökt, och dom säger att det är panikångest. Men det jag kände av var bara kroppsligt, men fick aldrig panik och tänkte "nu dör jag nu dör jag aaaah". Var mest att jag blev orolig eftersom att det aldrig skett tidigare. Detta är nu flera månader sedan. Min kompis som röker cb regelbundet och har gjort en längre tid, sneade också på skiten. Flera jag känner som röker cb har haft förjävliga upplevelser på rökmixar.

När folk snear så behöver det inte alltid vara feldosering eller att dem har ett svagt psyke. Kan vara folk med helt normala psyken. Antar att dem som påstår det själva har sk. starka psyken. Jag ser det snarare som att dem är så jävla trasiga efter all benzo och annat skit att deras kroppsfunktioner redan slutat fungera för länge sedan. Grattis till det.
Citera
2011-01-21, 20:24
Medlem
Efterbengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka

Färsking? Jag har säkerligen rökt längre än du.

Skriv det i ditt CV, du som är så bra att du har rökt hasch länge.

Tack för ett gott skratt.
Citera
2011-01-22, 04:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Efterbeng
Skriv det i ditt CV, du som är så bra att du har rökt hasch länge.

Tack för ett gott skratt.

Okej, varsågod.
Citera
2012-06-02, 04:07
Medlem
Också mått likadant på BOOM. Kändes som om världen skulle glida ifrån en.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in