Flashback bygger pepparkakshus!
2011-01-17, 00:46
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Fem mot en låter ju sportsligt

Nån som vet vilka som är inblandade?

Fregattvägen - stökigt område, eller?

Från Blocket.se:

"16 jan 21:20

En 18-årig man blev svårt misshandlad av fem unga män i Täby norr om Stockholm på söndagskvällen. Männen sparkade honom i huvudet och hoppade även på hans huvud.

Polisen fick larmet strax efter klockan 19.30 på söndagen. 18-åringen blev attackerad av männen i ett trapphus på Fregattvägen i bostadsområdet Näsbypark.

Offret ska inte ha fått några livshotande skador. Ärendet rubriceras som grov misshandel. Polisen har gott hopp om att kunna gripa gärningsmännen, som är i åldrarna 18-20 år."
Citera
2011-01-17, 02:32
Medlem
Har inte hört något om händelsen men har god lokalkännedom om Näsby Park eftersom jag har bott där en längre tid.

Fregattvägen är ett höghusområde bestående av cirka 6-8 höghus. Det är alltså inte särskilt stort men majoriteten av de som bor där är...........:trumvirvel:............INVANDRARE!

Det är ett sånt ställe som jag tog en 10 min omväg runt när jag skulle gå hem själv eftersom små-gangsters titt som tätt ställer till med sånt här.
Citera
2011-01-17, 03:22
Medlem
Spadess avatar
Bodde på fregatten när jag var liten och vi var tvungna att flytta pga. invandrarsituationen i området. Det är alltså extremt stökigt där!
Citera
2011-01-17, 04:30
Medlem
Som ovanstående svarat är "Fregatten" ett väldigt stökigt område med många Invandrare när jag var yngre 3-5 år sen var det ständigt bråk mellan "Fregatten" och "Flykors" ett bostadsområde i närheten som också har ett högt...
Citera
2011-01-17, 10:21
Medlem
Oh fan, Inge mer info om hur människans tillstånd är?
om han har blivit hoppad på huvudet av 5 personer så borde läget vara rätt så kritiskt.
Senast redigerad av Soiner 2011-01-17 kl. 10:37. Anledning: ångrar det jag skrev, fick empati
Citera
2011-01-17, 10:57
Medlem
http://www.svd.se/stockholm/nyheter/18-aring-brutalt-misshandlad-av-gang_5869427.svd

Eftersom han var vid medvetande och kunde namnge några av GM så verkar det som han har haft lättare änglavakt. Mig veterligen är det inte många som kan bli förhörda efter att ha blivit hoppade på huvudet
Citera
2011-01-17, 14:18
Medlem
Ja han hade verkligen tur verkar det som men något måste ha gått sönder på kroppen eller vad tror du? Hoppas det också jävla golar fitta.
Citera
2011-01-17, 14:20
Medlem
Någon som kan namnet på offret/golaren?
Citera
2011-01-17, 18:26
Medlem
Folk verkar vara för lata men har någon fått någon mer information om namn, tillstånd eller några gripanden?
Citera
2011-01-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soiner
Ja han hade verkligen tur verkar det som men något måste ha gått sönder på kroppen eller vad tror du? Hoppas det också jävla golar fitta.

din tönt du verkar inte ha koll övht, man är inte en golare för att man namnger ett gäng småblattar som går på en ensam person och hoppar på hans huvud.

Väx upp din fjortisgangster och lär dig ett och annat innan du öppnar käften, eller det kanske hjälper om jag slår sönder skallen på dig så kan du lära dig ett och annat om att "gola"
Citera
2011-01-18, 11:30
Medlem
Fan vad skumt OCH FEGT!

Citera
2011-01-18, 16:37
Medlem
Det är väl nån invandrad steroidpundare som har utmärkt sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in