Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-22, 16:15
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambia
Välförtjänt semester eller något spännande arbete? Hur vet du för övrigt?
Lite bump, men jag är vän med den andra akten han är där med
Citera
2011-03-23, 12:28
Medlem
En släkting till mig gick i samma skola som honom. Tydligen var Frej en rätt taskig typ som mobbade folk och höll på. Så allt är inte bara solsken med den gossen
Citera
2011-03-23, 21:13
Medlem
ok.s avatar
Är det relevant att han nyss fick reda på att han har en 50 år gammal bror som spelar i punkband?
Citera
2011-03-23, 21:44
Medlem
jag vet att... HAN ÄR SNYGG
Citera
2011-03-23, 22:03
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ok.
Är det relevant att han nyss fick reda på att han har en 50 år gammal bror som spelar i punkband?

Det beror på vilket punkband det är!
Citera
2011-03-24, 12:13
Medlem
Herr_Oins avatar
Jag har väl inget konkret skvaller förutom en liten anekdot:

Efter att Maskinen spelat på Gutekällaren en helg (2009) då jag var nere på Gotland så följde en efterfest dit arrangörerna lyckats styra dem för att känna sig kreddiga. Dessvärre (för dem) så valde Herbert att snacka skit och dricka Jäger med undertecknad och Frej ägnade sig till större delen åt att hångla med en av mina kvinnliga bekanta (som vid tillfället endast var 18-19). Vad som hände med dem har jag dock ingen aning om, men det spär bara på ryktet (faktumet?) att han gillar lammkött.
Citera
2011-03-24, 16:12
Medlem
Gambias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opiium
Lite bump, men jag är vän med den andra akten han är där med
Afasi alltså?

För övrigt uppskattade jag Maskinens medverkan i De kallar oss artister som filmades under resan. Särskilt kul när natten vankas och Frej förklarar att TV-teamet får gå hem för att "de ska jobba nu" medan en ditflugen Simon G står och flinar i bakgrunden.
Citera
2011-03-27, 19:29
Medlem
opiiums avatar
Ja det är en skön del i programmet. Afasi postade en ganska skön video på sin facebook, där bla frej är med:

http://www.youtube.com/watch?v=uVAF3NDf-SA
Citera
2011-04-14, 20:10
Medlem
-Jw-s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=jN-oy2qnnHA
Citera
2011-05-13, 19:10
Medlem
Har bara hört dåliga saker om Frej. Jag kommer själv från Blekinge och har kompisar som har träffat honom, varit på samma fester som honom osv eller har deras syskon umgåtts med honom. Han verkar vara en riktig douchebag som bara vill leva upp ett rykte.
Citera
2011-06-05, 22:46
Medlem
Fick höra av en scenarbetarna att på kvällen efter SMK:s spelning på Siestan -11 så hade han blivit utslängd från området då han hade svinat som fan och bland annat snott öl direkt ur baren.

Men kan dock inget annat än att älska killen
Citera
2011-06-05, 22:59
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vieaiecie
Fick höra av en scenarbetarna att på kvällen efter SMK:s spelning på Siestan -11 så hade han blivit utslängd från området då han hade svinat som fan och bland annat snott öl direkt ur baren.

Men kan dock inget annat än att älska killen

Haha, Kung Frej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in