Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag har väl inget konkret skvaller förutom en liten anekdot:
Efter att Maskinen spelat på Gutekällaren en helg (2009) då jag var nere på Gotland så följde en efterfest dit arrangörerna lyckats styra dem för att känna sig kreddiga. Dessvärre (för dem) så valde Herbert att snacka skit och dricka Jäger med undertecknad och Frej ägnade sig till större delen åt att hångla med en av mina kvinnliga bekanta (som vid tillfället endast var 18-19). Vad som hände med dem har jag dock ingen aning om, men det spär bara på ryktet (faktumet
?) att han gillar lammkött.
Vänta nu, vänta nu, var du där?
Det här blev plötsligt intressant, för den där enlitersflaskan med jäger var min, som jag, herbert och frej halsade i oss majoriteten av, men jag har för mig att jag skickade runt den lite.
Frej gick ju hem till hotellrummet med en tjej som heter m*ria med asiatiskt utseende och en av hennes kompisar vars namn jag inte minns, vet hur hon ser ut dock, båda födda typ 90-91.
Herbert gick hem med en annan tjej i den åldern vid namn s*ri, jag är inte säker på vad som hände för frej, men hebbe fick doppa iaf.
Minns att det var långa diskussioner utanför också då herbert ville köpa en spliff, men de som ville sälja ville bara langa en femma.
Frej är en rätt trevlig prick iaf, men oftast rätt väck