Nej.. ni känner jag att denna tråd borde uppdateras med lite nytt på Frej. För några månader fastande jag rejält för Frej. I mina ögon helgonförklarades han och allt han gjorde. Gick på många spelningar och hängde lite kort med honom ibland efteråt. Tyckte alltid han verkade askön. Speciellt eftersom han hade så mycket självdistans och en "dont give a fuck" attityd. Jag som kom på allt eftersom att jag var väldigt attraherad av honom och.. tja ville ligga med honom.
Jag började som sagt internetstalka honom lite och det slutade med att jag faktist (ja jag vet...
) stalkade honom IRL. Han bor med hela SMK + Unni Håkansson (Tjejen som sjunger i Bronsfeber-Far & Son samt EPA-Chechen) i ett kollektiv i Stockholm. Efter vad jag hade läst på nätet tyckte jag att det inte alls vore så svårt att få ligga med honom. Men jag lärde mig väldigt snart att han har en flickvänn sedan ca. två år tillbaka. Och att Frej faktist är väldigt snäll och trogen och inte alls dryg och svinig. Nu vet jag förstås inte hur han betedde sig innan han blev tillsammans med Dolfin som hon kallas. Men jag har väldigt svårt att tro på allt som står i detta forum. Te.x. att hans tjejer är sällan över 16. Hans flickvänn är f.ö. 22 år gammal.
Jaja, som sagt så är han fortfarande en av mina idoler och tycker att denna tråd borde fyllas med lite mer saftig info om Frej!
Tack för mig