Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-04-23, 20:16
Medlem
Hejzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yppe6
Är det någon som vet hur man får kontakt med Frej? Ska på konsert med honom snart och undrar hur man får hans uppmärksamhet? Några tips? Tänkte typ om man kastar upp ett gosedjur med nummer och skit, eller om man ska göra något liknande?

Hagla på med tips!
Skjut raketer mot han.
Citera
2012-04-24, 10:21
Medlem
Träffade honom på Hultsfred 2006.
Det var två kaxiga töntar som kom fram till oss och frågade om cigg- eftersom vi inte rökte så hade vi inga. Vi var trevliga mot dem- men de var riktiga besserwisseräckel, ni vet såna där som inte har mycket innanför pannbenet, men verkligen FÖRSÖKER. Nåväl... Det slutade med hätska ord från båda sidor och att den ena av de äckliga töntarna spottade på min bil. När de hade gått berättade min kompis att den ena var Frej från slagsmålsklubben. That's all folks.
Citera
2012-04-24, 19:56
Medlem
Träffade Frej för två veckor sen på ett undergroundställe i Norrköping efter hans spelning med hans band maskinen. Gick fram och presenterade mig å han verkade väl va en fett soft och trevlig snubbe. Han satt mestadels av kvällen och hängde med en rätt tight brud med asiatiskt utseende och hånglade med henne. Verkar ha nåt för utländska brudar i alla fall
Senast redigerad av mussepop 2012-04-24 kl. 20:09.
Citera
2012-04-25, 12:11
Medlem
Gambias avatar
Var på en, jävligt bra, spelning med Far & Son där Frej och de andra stannade kvar i lokalen och festade efteråt. En vän erbjöd Frej lite gräs och Frej tackade ja men sa att det skulle rökas när stället stängde. Fulla av förväntan såg vi sen hur Frej lämnade oss till förmån för en brud. Lite surt men förståeligt.
Citera
2012-04-25, 12:56
Medlem
känns som att chansen är liten att stöta på honom efter spelning på större ställen som gröna lund?
Citera
2012-07-15, 12:59
Medlem
Alltingfels avatar
Träffade frej i Landskrona efter hans spelning där. Sjukt skön kille.. stod och rökte en spliff på öppen gata och var allmänt trevlig.. riktig kung i mina ögon.
Citera
2012-08-03, 19:30
Medlem
Qinkys avatar
Nej.. ni känner jag att denna tråd borde uppdateras med lite nytt på Frej. För några månader fastande jag rejält för Frej. I mina ögon helgonförklarades han och allt han gjorde. Gick på många spelningar och hängde lite kort med honom ibland efteråt. Tyckte alltid han verkade askön. Speciellt eftersom han hade så mycket självdistans och en "dont give a fuck" attityd. Jag som kom på allt eftersom att jag var väldigt attraherad av honom och.. tja ville ligga med honom.

Jag började som sagt internetstalka honom lite och det slutade med att jag faktist (ja jag vet... ) stalkade honom IRL. Han bor med hela SMK + Unni Håkansson (Tjejen som sjunger i Bronsfeber-Far & Son samt EPA-Chechen) i ett kollektiv i Stockholm. Efter vad jag hade läst på nätet tyckte jag att det inte alls vore så svårt att få ligga med honom. Men jag lärde mig väldigt snart att han har en flickvänn sedan ca. två år tillbaka. Och att Frej faktist är väldigt snäll och trogen och inte alls dryg och svinig. Nu vet jag förstås inte hur han betedde sig innan han blev tillsammans med Dolfin som hon kallas. Men jag har väldigt svårt att tro på allt som står i detta forum. Te.x. att hans tjejer är sällan över 16. Hans flickvänn är f.ö. 22 år gammal.

Jaja, som sagt så är han fortfarande en av mina idoler och tycker att denna tråd borde fyllas med lite mer saftig info om Frej!

Tack för mig
Citera
2012-08-03, 19:35
Medlem
Qinkys avatar
Kan också lägga till att Frej är politiskt ställd väldigt vänster. På en maskinen spelning (i götet tror jag) sa han mellan två låtar "Fuck SD och alla som någonsin kommer att rösta på SD" och han har en låt med SMK där han rappar saker som "Borgarjävlar i riksdagen och kungen på tron" samt "Muf älskar att äga men dom kan aldrig äga din åsikt" mm. På maskinen spelningen på Emmaboda 12' är jag hyfsat säker på att han sa något i stil med "Man hälsar med höger men röstar med vänstern" Han var med i Ung vänster som tonåring har jag för mig också.
Citera
2012-08-03, 20:37
Medlem
Inte ett dugg förvånad. Folk som sätter på minderåriga och beter sig som svin är allt som oftast vänster.
Citera
2012-08-03, 21:36
Medlem
Qinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiator
Inte ett dugg förvånad. Folk som sätter på minderåriga och beter sig som svin är allt som oftast vänster.

Skulle vilja påstå det motsatta. Dels att Frej inte alls är ett svin och jag tror VERKLIGEN inte att han sätter på minderåriga. Iaf så har han inte betett sig så på ett bra tag. Och jag tycker du har en väldigt skev och ignorant bild på vänstermänniskor. Och ja. Jag är höger. Men det är off topic så vi får väl vara ense om att vara oense?
Citera
2012-08-03, 23:15
Medlem
Jag skall egentligen inte uttala mig om Frej, känner inte människan. Men nog fasiken finns det ett och annat svin på vänsterkanten. Det gör det på högersidan också, ingen tvekan om det. Generellt sett tycker jag att vänstersvinen i större utsträckning handlar i större motsats till sin ideologi än högersvinen. En skattefuskande såsse är värre än en skattefuskande moderat? Den ena förespråkar ideologiskt sett ett högt skatteuttag medan den andre förespråkar det motsatta...
Citera
2012-08-07, 23:23
Medlem
Qinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mussepop
Träffade Frej för två veckor sen på ett undergroundställe i Norrköping efter hans spelning med hans band maskinen. Gick fram och presenterade mig å han verkade väl va en fett soft och trevlig snubbe. Han satt mestadels av kvällen och hängde med en rätt tight brud med asiatiskt utseende och hånglade med henne. Verkar ha nåt för utländska brudar i alla fall

Asiatiskt utseende säger du? Säker på att det inte var denna tjej: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lk...omko4_1280.jpg

Det är hans flickvän iaf. Intressant om det inte var hon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in