2011-02-13, 18:37
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundensår
Kan du bli lite mer specifik?
Nej.
Citera
2011-02-14, 09:59
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det är en lite mer komplicerad väg att gå än att alla är överens i en tråd. Men vi jobbar på det.
Tackar och bugar för uppdateringen.
Citera
2011-02-25, 21:27
Medlem
Pörrs avatar
Bump-a-rump!

Vågar man be om en uppdatering hur det går med Flashbacks i särklass viktigaste underforum?
Citera
2011-02-26, 03:08
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pörr
Bump-a-rump!

Vågar man be om en uppdatering hur det går med Flashbacks i särklass viktigaste underforum?
Diskussionen är uppe. Det finns dock en och annan orsak till att den inte går så fort som man hade kunnat önska.
Citera
2011-03-15, 19:53
Medlem
Pörrs avatar
Citat:
Diskussionen är uppe. Det finns dock en och annan orsak till att den inte går så fort som man hade kunnat önska.

Har orsakerna undanröjts?

F. ö. kan man ju undra - utan att vara alltför kritisk - hur modereringen egentligen sköts i Mode & Livsstil.

En snabb genomgång av trådarna på förstasidan (femtio st.) visar att ca hälften är felplacerade, vilket gör ju att man lite försiktigt undrar vad forumets fyra moderatorer har för sig. På min tid var vi två under vissa perioder och det gick alldeles utmärkt.
Senast redigerad av Pörr 2011-03-15 kl. 20:00.
Citera
2011-03-16, 21:12
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:

Ja har de? Det här är en för bra idé för att glömmas bort.
Citera
2011-03-16, 21:52
Medlem
csts avatar
Vi håller på och det börjar närma sig.
Citera
2011-03-16, 21:58
Medlem
Pörrs avatar
Citat:
Vi håller på och det börjar närma sig.

Tack för infon.

Och viss creds ska ni trots allt ha som jobbar med det. Det är som bekant bättre med ett nej än att det glöms bort.
Citera
2011-03-16, 23:10
Medlem
csts avatar
Citat:
Tack för infon.

Och viss creds ska ni trots allt ha som jobbar med det. Det är som bekant bättre med ett nej än att det glöms bort.
Som tidigare mod borde du veta att just den här typen av beslut kan dra ut på tiden.
Citera
2011-03-17, 07:33
Medlem
Pörrs avatar
Citat:
Som tidigare mod borde du veta att just den här typen av beslut kan dra ut på tiden.

Visst gör jag det.
Citera
2011-03-18, 07:16
Medlem
Heinkels avatar
Citat:

F. ö. kan man ju undra - utan att vara alltför kritisk - hur modereringen egentligen sköts i Mode & Livsstil.

En snabb genomgång av trådarna på förstasidan (femtio st.) visar att ca hälften är felplacerade, vilket gör ju att man lite försiktigt undrar vad forumets fyra moderatorer har för sig. På min tid var vi två under vissa perioder och det gick alldeles utmärkt.
Jag har befunnit mig utomlands sedan slutet pa februari och har (och har haft) begransad mojlighet att koppla upp mig. Kommer hem forst om drygt en vecka. Det ar atminstone anledningen till min inaktivitet det senaste, hoppas att M&L klarar sig med en mod mindre nagra dagar till.

Ledsen att jag inte kunnat bidra mer till att utveckla det nya underforumet, far ta det nar jag kommer hem.
Citera
2011-03-31, 21:02
Medlem
Heinkels avatar
Har nyligen sagt upp mig som moderator, precis lagom till införandet av det nya underforumet visade det sig visst. Dock härligt att se att det gjordes slag i saken!

Åtminstone de trådar som Pörr tog upp i trådens första inlägg bör väl flyttas över. Och en ny Posta bilder på era kläder-tråd inriktad på klassisk stil kanske bör startas. Ska bli roligt att följa utvecklingen av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in