Citat:
Ursprungligen postat av Heinkel
Har nyligen sagt upp mig som moderator, precis lagom till införandet av det nya underforumet visade det sig visst. Dock härligt att se att det gjordes slag i saken!
Åtminstone de trådar som Pörr tog upp i trådens första inlägg bör väl flyttas över. Och en ny Posta bilder på era kläder-tråd inriktad på klassisk stil kanske bör startas. Ska bli roligt att följa utvecklingen av detta.
Med fyllda lungor, ett Gert Fylkingskt ANTLIGEN! Dock trakigt att du har sagt upp dig som moderator, Heinkel - hoppas dock fa se fler vanliga inlagg fran dig nu nar du ar tillbaka.
Jag haller absolut med om att Porrs lista skyndsamt bor flyttas over. For att accelerera det nya underforumet har jag skapat en ny trad vid namn
"Posta bilder på era klassiska kläder". Min forhoppning ar att mods lyfter over relevanta inlagg fran den stora "Posta bilder pa era klader"-traden. Jag forstar att det kommer att innebara en del arbete for er men tror att flera medlemmar (inklusive undertecknad) kan hjalpa till genom att RP:a inlagg som battre passar dar an i mastodonttraden med 20 000+ spretiga inlagg.