2004-08-16, 22:09
Medlem
Bfriess avatar
Jag sitter vid en dator där nån knäpp människa tagit bort panda antivirus på fel sätt och inte avinstallerat det på rätt sätt antar jag, nu ligger lite skit kvar som man inte kan ta bort varken i lägg til eller ta bort program, det går då inte att installera något annat virusprogram innan det är borta. Hur gör jag för att få bort resternade skit!!!!??????? Snälla hjälp innan jag stryper min frus morbror!!!!?
Citera
2004-08-16, 22:48
Medlem
TuXIs avatar
Kan du inte installera samma panda version som redan var installerad, och sedan avinstallera på rätt sätt?
Citera
2004-08-16, 22:58
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bfries
Jag sitter vid en dator där nån knäpp människa tagit bort panda antivirus på fel sätt och inte avinstallerat det på rätt sätt antar jag, nu ligger lite skit kvar som man inte kan ta bort varken i lägg til eller ta bort program, det går då inte att installera något annat virusprogram innan det är borta. Hur gör jag för att få bort resternade skit!!!!??????? Snälla hjälp innan jag stryper min frus morbror!!!!?
Om ovanstående tips inte funkar, så finns två program som kan rekommenderas för att städa upp:

Dom heter RegSupreme resp SuperCleaner. Inga större problem att leta upp prog och c-k.
Citera
2004-08-16, 23:51
Medlem
STOPP STOPP! FÖR FAEEEN!!!!!!!

-Alltså hur skall man kunna lita på signaturen M2k:s tips här ovan.

Till att dessa programmen inte handlar om att datorn sprängs i luften?

I förhållandet att M2k uppträder som uppenbart terrorist; i tråden ”Fil-ändelser”!
Citera
2004-08-16, 23:56
Medlem
DrLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås

I förhållandet att M2k uppträder som uppenbart terrorist; i tråden ”Fil-ändelser”!

Snälle farbror, har vi inte tramsat färdigt för idag?

Föreslagna program fungerar utmärkt, själv föredrar jag RegCleaner.

/DrLove
Citera
2004-08-17, 00:02
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås

Som DrLove säger. Ta det nu lilla lugna gavne... Varför skulle någon pålitlig person som M2k eller någon annan här länka/tipsa till/om program som spränger datorn i luften???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in