Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-27, 21:54
Medlem
Kavajfyllos avatar
Hur går det för smällfeta Olof? Har han börjat med ladd igen? Väldigt svettig och fet i senaste videon
Citera
2023-11-27, 22:42
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Hur går det för smällfeta Olof? Har han börjat med ladd igen? Väldigt svettig och fet i senaste videon

Huruvida Olof är eller har varit laddtorsk har jag ingen aning om men det behövs knappast ladd för att vara svettig i Olofs viktklass. Tvärtom skulle jag vilja påstå att extrem fetma och svettproblem är tätt förknippade.

/#LOUDmouth#
Citera
2023-11-28, 01:10
Medlem
Giant Squids avatar
Anjo var ju sämst, vilken barnunge. Inte i närheten utav kingen En golddigger.
Citera
2023-11-28, 13:35
Medlem
Akacia2050s avatar
Det är dock sant som Olof säger att han gett sig in i Anjos hjärna som ett spöke som härjar loss. Sitter med "Golof" tröja och skanderar att Olof är golare för att han ringer polisen när hans dotter blivit kidnappad.
Senast redigerad av Akacia2050 2023-11-28 kl. 13:39.
Citera
2023-11-28, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Det är dock sant som Olof säger att han gett sig in i Anjos hjärna som ett spöke som härjar loss. Sitter med "Golof" tröja och skanderar att Olof är golare för att han ringer polisen när hans dotter blivit kidnappad.

Man kan inte begära så mycket av Anjo. Han har en IQ som ligger i samma nivå som Olof K
Kan han kränka, såra och tokmobba så tar han chansen. Kan han sen manipulera andra kreatörer att bana vägen åt honom så känner han sig som en kung
Om någon kritiserar, det spelar ingen roll om det är följare eller andra kreatörer, så hänger han dem högt
Citera
2023-11-28, 17:16
Medlem
fonders avatar
Vilket sorgset öde när han gick från toppbetyg och smal till tjock och med påstådda miljoner på banken, bilar etc. som alla verkar ta med en stor nypa salt.

Varför gjorde han inte en traditionell karriär på toppbetygen när han ändå hade läshuvud? Synd att det slutade så här för honom där han talar som en idiot och säger "lyssna mannen" stup i kvarten.
Citera
2023-11-29, 10:16
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vilket sorgset öde när han gick från toppbetyg och smal till tjock och med påstådda miljoner på banken, bilar etc. som alla verkar ta med en stor nypa salt.

Varför gjorde han inte en traditionell karriär på toppbetygen när han ändå hade läshuvud? Synd att det slutade så här för honom där han talar som en idiot och säger "lyssna mannen" stup i kvarten.

hade varit försiktig att förolämpa Olof, han är VD för Escobar Inc och har många farliga kontakter, bland annat Europa chefen den farliga El Lobo som är med i HA.
Citera
2023-11-29, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
hade varit försiktig att förolämpa Olof, han är VD för Escobar Inc och har många farliga kontakter, bland annat Europa chefen den farliga El Lobo som är med i HA.

Precis, som när han sa till Anjo: Jag vet din location, men du vet inte min...

El Lobo är ju livsfarlig, man tycker synd om han med den ständiga förkylningen dock.
Citera
2023-11-29, 14:33
Medlem
fonders avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Precis, som när han sa till Anjo: Jag vet din location, men du vet inte min...

El Lobo är ju livsfarlig, man tycker synd om han med den ständiga förkylningen dock.

Äsch, vad kan de göra? Döda mig? Och, jag har ändå inget att leva för.
Citera
2023-11-29, 14:36
Medlem
Citat:
Äsch, vad kan de göra? Döda mig? Och, jag har ändå inget att leva för.

Du har nog mer att leva för än Golof och El Lobotimerad.
Citera
2023-11-29, 14:39
Medlem
fonders avatar
Citat:
Du har nog mer att leva för än Golof och El Lobotimerad.

Inte alls, hade jag varit Olof med toppbetyg hade jag idag sökt in till läkarlinjen, han har fortfarande en chans till skillnad från mig.
Citera
2023-11-29, 14:50
Medlem
Citat:
Inte alls, hade jag varit Olof med toppbetyg hade jag idag sökt in till läkarlinjen, han har fortfarande en chans till skillnad från mig.

Det är inte dina betyg eller läkarlinje som gör ditt liv värt att leva för! Olof är en hemsk fet mytoman som är vidrig mot allt och alla. Spelar ingenroll om han blir en läkare och räddar 3000 människor, kommer fortfarande alltid vara en rutten människa med en hemsk människosyn.

Upp med hakan grabben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in