Citat:
Ursprungligen postat av
Person1988
Jacob Alexander Wohl är en amerikansk högerextremisk konspirationsteoretiker, bedragare och internettroll.
/Wikipedia
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jacob_Wohl
Jacob Wohl har börjat smått bli en de Escobar Inc. Han vill inte köra på 110% men Olof har erbjudit honom posten som CEO Escobar North America. Olof ser vilka som är bra att ha i företaget så hans försöker ta in fler talanter som kan hjälpa honom driva alla affärsområden och vara med i intervjuer ibland men han får i princip tacka nej till alla även om internationella medier och youtubers från amerikat vill ha med honom i sina program.
Därför är El Lobo mycket på och hjälper lira upp deras affärsverksamheter i Europa som består av Legal Services, Procurement and investment, Nano-digital marketing, real estate and hospitaly och annat som är ett axplock
Är som sagt många sköna rekryteringar som kommer på plats men Olof har ont om tid det är därför massa saker händer.
Jag vet inte varför man tog bort inlägget om mig, gissar att PR-teamet anser att det är lugnt nu när jag redan är i en onboarding process.
Men är därför Olof är i Marbella, varmt väder, har mycket kontakter med näringslivet i Europa där och ganska enkelt fixa en privatjet som flyger hela vägen till Medellin Colombia.