Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-25, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Person1988
Jacob Alexander Wohl är en amerikansk högerextremisk konspirationsteoretiker, bedragare och internettroll.
/Wikipedia

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jacob_Wohl

Jacob Wohl har börjat smått bli en de Escobar Inc. Han vill inte köra på 110% men Olof har erbjudit honom posten som CEO Escobar North America. Olof ser vilka som är bra att ha i företaget så hans försöker ta in fler talanter som kan hjälpa honom driva alla affärsområden och vara med i intervjuer ibland men han får i princip tacka nej till alla även om internationella medier och youtubers från amerikat vill ha med honom i sina program.

Därför är El Lobo mycket på och hjälper lira upp deras affärsverksamheter i Europa som består av Legal Services, Procurement and investment, Nano-digital marketing, real estate and hospitaly och annat som är ett axplock

Är som sagt många sköna rekryteringar som kommer på plats men Olof har ont om tid det är därför massa saker händer.

Jag vet inte varför man tog bort inlägget om mig, gissar att PR-teamet anser att det är lugnt nu när jag redan är i en onboarding process.

Men är därför Olof är i Marbella, varmt väder, har mycket kontakter med näringslivet i Europa där och ganska enkelt fixa en privatjet som flyger hela vägen till Medellin Colombia.
Citera
2021-06-25, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Kan det vara första inlägget helt utan stavfel jag ser från dej.
Well done mofasti ;-)

Nåja, det saknas ett ord på ett ställe och det finns ett gäng stav- och skrivfel i inlägget (ex Gecko, Wallstreet), men det var helt klart läsligt, vilket inte alltid varit fallet.

---

Någon som hört något mer om SVT-dokumentären?

Haveristernas granskning borde väl dyka upp relativt snart, men det är väl tveksamt om det blir någon nytt i den för de som följt den här tråden.
Citera
2021-06-25, 11:36
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Nåja, det saknas ett ord på ett ställe och det finns ett gäng stav- och skrivfel i inlägget (ex Gecko, Wallstreet), men det var helt klart läsligt, vilket inte alltid varit fallet.

---

Någon som hört något mer om SVT-dokumentären?

Haveristernas granskning borde väl dyka upp relativt snart, men det är väl tveksamt om det blir någon nytt i den för de som följt den här tråden.

Ja det var väldigt ovanligt läsligt.

Kanske inte blir en vanlig dokumentär längre, typ "Unga företagaren som kämpat sej upp", utan istället någon typ av Uppdrag Granskning? "Drömmen om att bli miljardär ledde till bedrägerier och tokigheter på Youtube"
Citera
2021-06-25, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Ja det var väldigt ovanligt läsligt.

Kanske inte blir en vanlig dokumentär längre, typ "Unga företagaren som kämpat sej upp", utan istället någon typ av Uppdrag Granskning? "Drömmen om att bli miljardär ledde till bedrägerier och tokigheter på Youtube"
Som jag förstått handlar det om Olof och El Lobo som ska sälja en Picasso-tavla.
Citera
2021-06-25, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Som jag förstått handlar det om Olof och El Lobo som ska sälja en Picasso-tavla.

Finns på Tobias Fridells Instastory.

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxp...dium=copy_link
Citera
2021-06-25, 16:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Jacob Wohl har börjat smått bli en de Escobar Inc. Han vill inte köra på 110% men Olof har erbjudit honom posten som CEO Escobar North America. Olof ser vilka som är bra att ha i företaget så hans försöker ta in fler talanter som kan hjälpa honom driva alla affärsområden och vara med i intervjuer ibland men han får i princip tacka nej till alla även om internationella medier och youtubers från amerikat vill ha med honom i sina program.

Därför är El Lobo mycket på och hjälper lira upp deras affärsverksamheter i Europa som består av Legal Services, Procurement and investment, Nano-digital marketing, real estate and hospitaly och annat som är ett axplock

Är som sagt många sköna rekryteringar som kommer på plats men Olof har ont om tid det är därför massa saker händer.

Jag vet inte varför man tog bort inlägget om mig, gissar att PR-teamet anser att det är lugnt nu när jag redan är i en onboarding process.

Men är därför Olof är i Marbella, varmt väder, har mycket kontakter med näringslivet i Europa där och ganska enkelt fixa en privatjet som flyger hela vägen till Medellin Colombia.
Eller som det heter på vanlig jävla svenska: Barbablåsare och Röven letar efter nya naiva offer att blåsa.
Citera
2021-06-25, 18:26
Medlem
Rekas avatar
Ingen som sitter på info angående det callcenter Olof påstår sig ha grundat och drivit i Filippinerna?
Citera
2021-06-25, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Ingen som sitter på info angående det callcenter Olof påstår sig ha grundat och drivit i Filippinerna?

Är det miljardprojektet han startade med Mark Cuban eller är det olika saker?

Posthistoriken på hans gamla FB-konto är minst sagt anmärkningsvärd. Rekommenderad läsning men bara efter några snaps.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gustafsson
Sådär, efter en häktisk förhandling med mina goda vänner i Shark Tank så har jag kommit tillbaka till Beverly Hills! Jag vill inte avslöja alltför mycket om produktens natur och förhandlingen, men låt oss säga att jag fick en del erbjudanden och att Mark Cuban tappade hakan när jag presenterade min revolutionerande affärsplan. Det är ännu inte bestämt i vilken episod jag kommer att medverka i eftersom producenten insisterar att man ska klippa mig ur den tänkta episoden och citat:"Save the fireworks for the last episode".

Jag kommer hålla er uppdaterade! Om ni vill ha insiderinformation och investera i mitt företag redan innan det är officiellt att jag har fått miljardär-investerare så kan ni PM:a.
Citera
2021-06-26, 14:26
Medlem
Kollat på Fridells insta och hans tjejs... white trash...

Vart var det ni hittade olofs gamla fb historik? Jag ser ingen historik där. Nån som kan posta bilder?
Citera
2021-06-26, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ferrari California såldes mellan 2009 och 2017. Så ja, dom har slutat tillverka den modellen. Flera år innan OG importerade sin. Här är en snabblektion om modell- respektive tillverkningsår. En bil med modellår 2010 kan alltså vara till och med 12 år vid det här laget.

Jag vet inte, men om jag hade haft så fett med cash som OG säger sig ha, inte fan hade jag kört kört en tio år gammal supersportbil. Jag hade givetvis kört en flång ny. Eller något asgammalt, typ en MB 300 SL.
Inte heller hade jag lagt tid på att hänga hos grabbar som Jockeboi eller Lokal.
Att kalla en Ferrari California en supersportbil är också att ta i, typ 400 hästar och motorn i fram, ses som en tjejbil vilket antagligen är varför han satt fruns namn på den så han slipper skämmas.
California har sen den släpptes setts som en budgetferrari, Ferrarifantaster anser väl i stort sätt att det inte är en "riktig" Ferrari och att den är en skam för Ferrari att ha sin logga på den.

Om man inte har tillräckligt med pengar för att köpa en fin Ferrari men vill kunna säga att man äger en Ferrari så köper man en California.
Citera
2021-06-27, 17:02
Avstängd
Assault12s avatar
Ny intervju:

https://www.youtube.com/watch?v=2I4Pb8XRuwM

Om den nu är ny, och publicerad i juni, varför är det då mörkt utanför Waxholms-båten (förmodligen), och varför är det en julgran i bakgrunden?

Vilka jävla muppar.
Senast redigerad av Assault12 2021-06-27 kl. 17:05.
Citera
2021-06-27, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Ny intervju:

https://www.youtube.com/watch?v=2I4Pb8XRuwM

Om den nu är ny, och publicerad i juni, varför är det då mörkt utanför Waxholms-båten (förmodligen), och varför är det en julgran i bakgrunden?

Vilka jävla muppar.

Ja fast nu överanalyserar du det som aktustik.
Alltså det är en ny intervju, inget snack om att det är från juni. Bara att den är ny för den har inte släppts tidigare. Är en del av alla intervjuer som Escobar Inc gör och PR-teamet släpper.

Jag tror nog det där var från Escobars Incs julbord för europagrenen. Är därför El Lobo är där för han är Europachef för escobar inc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in