Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-24, 09:41
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorabora
Olof är en mytoman punkt slut.
Mytoman helt klart men vi får nog också ha med i ekvationen att han har någon slags psykisk sjukdom. Det här går inte att förknippa med en frisk person. Det är så maniskt och överdrivet att jag har svårt att acceptera att en normal och frisk person skulle uppföra sig så här. Jag är övertygad om att han har en eller flera diagnoser.

I papper från domstolen kring när hans pappa satt häktad för fridskränkning (eller om det var en annan term, någon slags systematiskt misshandel/kränkning var det iallafall) så nämndes att pappan försökt få Olof att prata med någon med psykiatrisk kompetens. Redan i unga tonåren var han alltså på det sättet.
Pappan frikändes från de anklagelserna.
Citera
2021-06-24, 15:37
Medlem
Fanfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Mytoman helt klart men vi får nog också ha med i ekvationen att han har någon slags psykisk sjukdom. Det här går inte att förknippa med en frisk person. Det är så maniskt och överdrivet att jag har svårt att acceptera att en normal och frisk person skulle uppföra sig så här. Jag är övertygad om att han har en eller flera diagnoser.

I papper från domstolen kring när hans pappa satt häktad för fridskränkning (eller om det var en annan term, någon slags systematiskt misshandel/kränkning var det iallafall) så nämndes att pappan försökt få Olof att prata med någon med psykiatrisk kompetens. Redan i unga tonåren var han alltså på det sättet.

Det framgår även att hans mor har vårdats för psykisk sjukdom sedan Olofs födsel och fört bort honom till USA vid ett tillfälle.
Citera
2021-06-24, 15:38
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Dåren har ju både hjälpt Trump till makten och sen till att han förlorade valet. En helvetisk mytoman utan motstycke. Kan detta vara på samma nivå som den där piloten som flög utan licens och hade varit dykare utan utbildning, ja tom läkare. Den killen kunde läsa en manual och komma ihåg allt.
Känns lite som om i (mina ögon) Muppen vi pratar om skulle platsa in där som en World Wannabe Walter Mitty!
Denna man? Tänkte på honom också när man börja läsa denna tråd. https://www.youtube.com/watch?v=3UmcxQto7UU

Kanske olof beundrade honom och försöker härma han. Vad vet vi? Men en sak som är säker han lyckas lura några eftersom han kan spendera pengar.
Citera
2021-06-24, 16:21
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Denna man? Tänkte på honom också när man börja läsa denna tråd. https://www.youtube.com/watch?v=3UmcxQto7UU

Kanske olof beundrade honom och försöker härma han. Vad vet vi? Men en sak som är säker han lyckas lura några eftersom han kan spendera pengar.

Ja det kan mycket väl vara vara han, eller någon med liknande bakgrund
Citera
2021-06-24, 16:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Fanfar
Det framgår även att hans mor har vårdats för psykisk sjukdom sedan Olofs födsel och fört bort honom till USA vid ett tillfälle.
Och psykiska sjukdomar tenderar att gå i släkten.
Citera
2021-06-24, 18:32
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Olof K Gustafsson x Jacob Wohl
https://youtu.be/R9x44o-h0K4
Publicerades 24 Juni 2021
Citera
2021-06-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Olof K Gustafsson x Jacob Wohl
https://youtu.be/R9x44o-h0K4
Publicerades 24 Juni 2021

Jacob Alexander Wohl är en amerikansk högerextremisk konspirationsteoretiker, bedragare och internettroll.
/Wikipedia

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jacob_Wohl
Citera
2021-06-24, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Grundaren Pablo är ju framliden sen ett tag. Var betydligt mer liv i företaget på hans tid. De drog in i snitt 500 miljoner i veckan på 80talet. Då var kokain huvudbranschen.
Idag sysslar de mest med att sälja ommärkta samsungtelefoner

Grundaren för vad?
Citera
2021-06-24, 19:57
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterdiagnos
Grundaren för vad?
Pablo Emilio Escobar Gaviria, född 1 december 1949 i Rionegro i Antioquía, död 2 december 1993 i Medellín i Antioquía, var en colombiansk knarkkung och ledare för Medellínkartellen.

Medellínkartellen, spanska: Cartel de Medellín, var ett narkotikasyndikat bestående av colombianska gangsterfamiljer från Medellín, som från slutet av 1970-talet fram till början av 1990-talet kontrollerade huvuddelen av den illegala kokainhandeln i Colombia.
Citera
2021-06-24, 21:24
Medlem
Citat:
Pablo Emilio Escobar Gaviria, född 1 december 1949 i Rionegro i Antioquía, död 2 december 1993 i Medellín i Antioquía, var en colombiansk knarkkung och ledare för Medellínkartellen.

Medellínkartellen, spanska: Cartel de Medellín, var ett narkotikasyndikat bestående av colombianska gangsterfamiljer från Medellín, som från slutet av 1970-talet fram till början av 1990-talet kontrollerade huvuddelen av den illegala kokainhandeln i Colombia.

Va? Medellinkartellen har inte funnits på snart 30 år och håller inte på med att sälja ommärkta samsungtelefoner
Citera
2021-06-24, 23:07
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosterdiagnos
Va? Medellinkartellen har inte funnits på snart 30 år och håller inte på med att sälja ommärkta samsungtelefoner

Precis
Citera
2021-06-24, 23:55
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Jag har tyvärr inte mandatet att prata om sådant, men klart att Escobar Inc har ett extremt stort kontaktnät i många olika sektorer. Om Olof vill får han snacka mer men jag kan som sagt inte göra det med mitt mandat.

Några skriver under om att mejla Olof. Gör det om ni vill så kanske ni får prata med hans sekreterarare, det var det jag fick göra då hans PR-team bad mig kontakta. Det är lite som med Gordon Gecko i Wallstreet man måste visa att man är en lirare och inte ger upp för att få en chans i escobar inc. Men mitt liv är inte sig likt och pengarna kommer börja rulla inom några månader.

Gäller bara att vara lite tålmodig som sagt men det är hårt tryck, massor vill flyga privatjet med el lobo och Olof K Gustafsson men ytterst få åka med förutom närmsta familjen och andra dignitärer. Det är lite som när Trump flög reste i sitt airforce one och besökte hela världen som president.

Kan det vara första inlägget helt utan stavfel jag ser från dej.
Well done mofasti ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in