Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-23, 01:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HCHANNELH
Fast tror du dom slutat tillverka modellen nu eller

Du fattar ju uppenbarligen inte vad du gaggar om

Får se om du har råd med en bentley
Ferrari California såldes mellan 2009 och 2017. Så ja, dom har slutat tillverka den modellen. Flera år innan OG importerade sin. Här är en snabblektion om modell- respektive tillverkningsår. En bil med modellår 2010 kan alltså vara till och med 12 år vid det här laget.

Jag vet inte, men om jag hade haft så fett med cash som OG säger sig ha, inte fan hade jag kört kört en tio år gammal supersportbil. Jag hade givetvis kört en flång ny. Eller något asgammalt, typ en MB 300 SL.
Inte heller hade jag lagt tid på att hänga hos grabbar som Jockeboi eller Lokal.
Citera
2021-06-23, 02:17
Medlem
BigFatCones avatar
Fan alltså. Ju mer jag läser, och ju fler videos jag ser, desto mer övertygad om att jag måste fixa OG till min YT-kanal blir jag. Satan vad det skulle pumpa upp mina views. Jag menar, OG som är så godhjärtad och gärna hjälper folk kan väl tänka sig att hjälpa mig och min lilla kanal? Jag menar, jag har ändå planer på att smasha en iPad i nåt klipp nån dag och OG har ju vana av att smasha Samsungs så vi har ju något gemensamt.

Tror ni inte att det hade kunnat vara något? Mitt brand är ju dessutom helt annat än Lokal, Anjo och Jocke och så vidare. En chans att nå en helt ny målgrupp.

That's it mannen.
Citera
2021-06-23, 02:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det är lite Anna Anka över honom. Om någon minns hur hon fuckade upp sitt eget liv för 5-10 år sedan för att hon hade för bred käft.
Ironin som uppstår när OG köpte en Cameo-hälsning från just Anna Anka för att promota sin blåslurar.
Citera
2021-06-23, 03:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Vilken besvikelse!
Olofs kontor

(Ursäkta skärpan, såg inte skärmen för solen)

Det är användare som du som gör att forumet fortfarande är en speciell plats.
Citera
2021-06-23, 03:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Sluta med troll, ni har inget annat att komma med än troll hit och troll dit. Är så trött på att ni ska sprida lögner om mig och svartmåla mig bara för att jag inte håller med er.

Jag har kontakt med Escobar Inc och arbetar där, googla olofs tweet om mofasti där ser ni början.

Tog sedan kontakt och nu arbetar jag mig upp, Olof såg potentialien som ni inte såg. Han skiter i cv utan vill ha folk som inte är two-faced.
Det jag får se är episkt men har massa NDA och är ingen snitch så kan inte svara på allt ni vill ha svar på. Men mycket kommer fram och jag kör på som sagt.

Det var Escobar incs HR och PR som såg mig och mina talanger. Ni förstår väl att Olof och EL lobo är upptagna kan inte sitta och läsa här, dem bryr sig inte ens vad några kufar på flashback skriver om dem och deras företagsemperium.
Vill du att jag ska skärmdumpa mina sökresultat på Twitter när jag sökte på "mofasti"? Eller tror du på mig om jag säger jag fick fem träffar, två av dom helt orelaterade och tre av dom till inlägg här på forumet.

Äh, jag bjuder på ett skärmdump, för protokollets skull.
http://www.bilddump.se/bilder/202106...74.211.122.PNG

Ja, ni är välkomna att följa mig på Twitter. Nej jag är inte aktiv, jag horar mest ut mina IG-poster.
Citera
2021-06-23, 16:38
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
2200 euro låter inte som nån summa fattiga fläsk-Olof har att spendera särskilt ofta.

Har ingen aning! Fast det räcker med hyra den en timme för ta några bilder. Han har nog lite scampengar att spendera.
Citera
2021-06-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Vill du att jag ska skärmdumpa mina sökresultat på Twitter när jag sökte på "mofasti"? Eller tror du på mig om jag säger jag fick fem träffar, två av dom helt orelaterade och tre av dom till inlägg här på forumet.

Äh, jag bjuder på ett skärmdump, för protokollets skull.
http://www.bilddump.se/bilder/202106...74.211.122.PNG

Ja, ni är välkomna att följa mig på Twitter. Nej jag är inte aktiv, jag horar mest ut mina IG-poster.

Det har funnits en tweet från fettmonstret om att mofasti skulle vara en skön snubbe.

Han kanske raderade den efter att ha gett mofasti focken. Så måste det vara.
Citera
2021-06-23, 19:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
Det har funnits en tweet från fettmonstret om att mofasti skulle vara en skön snubbe.

Han kanske raderade den efter att ha gett mofasti focken. Så måste det vara.
Det stämmer säkert med tanke på att hela hans konto verkar vara borta.
Citera
2021-06-23, 21:42
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Grundaren Pablo är ju framliden sen ett tag. Var betydligt mer liv i företaget på hans tid. De drog in i snitt 500 miljoner i veckan på 80talet. Då var kokain huvudbranschen.
Idag sysslar de mest med att sälja ommärkta samsungtelefoner
Citera
2021-06-23, 21:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Grundaren Pablo är ju framliden sen ett tag. Var betydligt mer liv i företaget på hans tid. De drog in i snitt 500 miljoner i veckan på 80talet. Då var kokain huvudbranschen.
Idag sysslar de mest med att sälja ommärkta samsungtelefoner
Innan 2015 så var det ett "företag", inte ett företag.
Citera
2021-06-23, 21:53
Medlem
HRTs avatar
Dåren har ju både hjälpt Trump till makten och sen till att han förlorade valet. En helvetisk mytoman utan motstycke. Kan detta vara på samma nivå som den där piloten som flög utan licens och hade varit dykare utan utbildning, ja tom läkare. Den killen kunde läsa en manual och komma ihåg allt.
Känns lite som om i (mina ögon) Muppen vi pratar om skulle platsa in där som en World Wannabe Walter Mitty!
Citera
2021-06-24, 01:32
Medlem
En bedragare ger alltid skenet av att ha mer pengar än vad den egentligen har.
detta gör den effektivast genom att spendera pengar (helst någon annans pengar).

Förutom ett ganska stort antal youtube fjortisar (och Olof givetvis) så är det ingen som tror på detta skitsnack.

Escobar är lika dött som "danny the hood". utan netflix hade fjortisarmén inte funnits till hans förfogande.

Det är nästan 30 år sedan han blev klippt av polisen (Escobar) , att vara rädd för escobar familjen är som att på 70 talet vara rädd för Hitler. (väldigt patetiskt).

Olof är en mytoman punkt slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in