Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Helt okej gala! Hendo har en jvla slgga, men vette fan om inte Feijaos faceplant gjorde mer skada
![Tongue](https://static.flashback.org/img/smilies2/tongue.gif)
Brjar allvarligt trttna p o se Tim Kennedy, fr d mste jag st ut med detta EVIGA tjat om "A REEEAAAL AMERICAN HERO"....
Herregud Tim kennedy och hans usa propagana r fr mycfket, hoppas nn sniprar han.
Sen vad sysslade Manhoef med? Sg ut som att han skulle klara sig i brjan lite, han verkade vat tdd, men hans mark mste kanske vara en av mma smsta nr han r p rygg. Han verkade vara osker p sig, han krde inte sina sluggar och aktiva sparkar hela tiden som han krd p robbie lawler, han var vl rdd att bli knockad d hans haka inte r bsta.
Hendo r0cks, dr snackar vi om en s sjuk haka, trodde nstan han skulle bli knockad dr i brjan nr han ramla av feta smllen.
SF lhw bltet har ju bytt gare nu varje gng,
Ser fram emot mosuasi igen han r enligt mig bsta i den viktklassen sf har, hoppas han fr kra retur mot lawal d tror jag det blir klockren vinst till skillnad frn sist.
Marlos conen matchen var rolig ocks, fin triangel hon fick in dr i slutet efter blivit pumpad i flera ronder.