Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-10, 10:26
Medlem
zombiedolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schoolbagge
Vad fan är det för stil? Varför skulle hon komma hem om hon visste att en våldsbenägen man väntar på henne?
Lite läskigt att han tog en extranyckel. Bäst att ni håller er undan från lägenheten tills ni bytt lås.

Jo, vi ska ringa och beställa nytt lås idag! !
Citera
2011-02-10, 10:39
Medlem
Dossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av positivisten
Mycket enkelt!

Du bör lämna din familj, avbryta all kontakt med dem och skaffa dig ett eget fritt liv.

Det låter kanske hårt, men det är det enda rätta att göra.
Om du stannar kvar kommer du understödja deras destruktiva beteende, och
själv dras med i det. Ditt liv kommer bli ett helvete.

Det där du påstår ska var mycket enkelt är något av det svåraste att göra.
Du är inte hel utan din familj hur dom än är eller beter sig, javisst du kan vara arg på dom ett tag och hålla dig undan men inte för alltid.

Väldigt dumt sagt tycker jag.
Citera
2011-02-11, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombiedoll
Tog du illa upp över min smiley eller?

jupp jag säger vad jag skulle gjort om det hände mig och du svara genom att ge en "han är idiot smiley" Du är en feg liten jävla råtta som inte vågar stå upp för din mamma som har fött dig och uppfostrat dig. Såsom du förklarar så ser jag framför mig en fet, gråhårig, sönderpundad jävla mupp som inte kan gå ordentligt pga dålig rygg (antar jag med tanke på att du sa arbetsskada). Och du vågar inte stå upp för din mamma utan gömmer dig istället trots att du vet att hon som fött dig blir slagen. Det är värt en
Citera
2011-02-11, 10:18
Medlem
Lite OT: Tycker det är förjävligt av polisen att inte åka ut på sånt här, de är väl det vi betalar för?!
Men åka ut till mona muslim för någon ryckning i dörrhandtaget då läggs alla resurser in...
Citera
2011-02-14, 13:36
Medlem
zombiedolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maik-
Lite OT: Tycker det är förjävligt av polisen att inte åka ut på sånt här, de är väl det vi betalar för?!
Men åka ut till mona muslim för någon ryckning i dörrhandtaget då läggs alla resurser in...

Det var det bästa jag hört idag !
Citera
2011-02-14, 13:38
Medlem
zombiedolls avatar
Har inte hänt något mer nu! Men har bytt lås och kommer att komma in en polisanmälan om man börjar höra av sig !

Tack för att tips jag fått! De flesta har varit guldvärda!
Puss !
Citera
2011-02-14, 14:44
Medlem
Citat:
Det var det bästa jag hört idag !

Just... saying (writing) what goes through my mind!

Edit: Rolig signatur btw...

Aja nog med OT nu!
Pöss&kräm!
Senast redigerad av maik- 2011-02-14 kl. 14:55.
Citera
2011-02-14, 15:56
Medlem
zombiedolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzet
jupp jag säger vad jag skulle gjort om det hände mig och du svara genom att ge en "han är idiot smiley" Du är en feg liten jävla råtta som inte vågar stå upp för din mamma som har fött dig och uppfostrat dig. Såsom du förklarar så ser jag framför mig en fet, gråhårig, sönderpundad jävla mupp som inte kan gå ordentligt pga dålig rygg (antar jag med tanke på att du sa arbetsskada). Och du vågar inte stå upp för din mamma utan gömmer dig istället trots att du vet att hon som fött dig blir slagen. Det är värt en

Jag kanske gjorde den smileyn därför att jag är en gymnasie-elev och inte någon jävla Arnold Schwarzenegger. Och till skillnad från dig så har jag iallafall en morsa och inte två farsor. -.-' Dö bara.
Citera
2011-03-03, 12:20
Medlem
Haha vad fan säger du din jävla mupp. Jag drog en lampa i huvudet på morsans kille när jag var 11. Om du är gymnasieelev så är du förfan vuxen eller snart vuxen. Det här jävla landet slutar aldrig förvåna med ryggradslösa jävla ynkryggar....
Citera
2011-03-03, 17:35
Medlem
zombiedolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blizzet
Haha vad fan säger du din jävla mupp. Jag drog en lampa i huvudet på morsans kille när jag var 11. Om du är gymnasieelev så är du förfan vuxen eller snart vuxen. Det här jävla landet slutar aldrig förvåna med ryggradslösa jävla ynkryggar....

Wow, tung biff kriminell!
Edit: Jag är tjej, väger 53 kilo och är typ 168 cm lång. Tror du på allvar att jag ställer mig upp mot en kille som är minst 190 och väger 100 kilo?
Senast redigerad av zombiedoll 2011-03-03 kl. 17:38.
Citera
2011-03-03, 23:21
Medlem
Citat:
Wow, tung biff kriminell!
Edit: Jag är tjej, väger 53 kilo och är typ 168 cm lång. Tror du på allvar att jag ställer mig upp mot en kille som är minst 190 och väger 100 kilo?
jag trodde att du var kille.
Citera
2011-03-04, 17:01
Medlem
Joe Cools avatar
Citat:
Fick även reda på att hennes pojkvän använt upp mitt skadestånd som jag fick när jag var 14 på att köpa droger. Detta skedde utan min tillåtelse så han kommer få en fet anmälan på alla möjliga saker!

Citat:
Har inte hänt något mer nu! Men har bytt lås och kommer att komma in en polisanmälan om man börjar höra av sig !

Har du gjort någonting åt att han blåst dig på pengarna?
Hur fick han tillgång till dina pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in