Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2011-02-24, 11:36
Medlem
Ed_Geins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byby
Ja jag har knullat med min bästa väns sambo (vilket förövrigt dessutom är en av mina bästa vänner) i deras säng på fyllan. Till historien hör även att en kompis låg och "sov" i samma säng och jag misstänker att han anar något om detta. Nu undrar jag om jag borde berätta detta för henne eller inte? Hur talar jag i så fall om det för henne?

Skaffa en jävla ryggrad och säg som det är, dör du på kuppen ser jag det som en ren vinst. "Bästa kompis" mitt jävla arsle heller!
Citera
2011-02-24, 11:57
Medlem
Nihennas avatar
Berätta nu, så kanske du blir förlåten, kommer det fram genom en tredje part och du har ljugit om det...ja good luck, inte nog med att du ligger med hennes partner, du är en jävla lögnhals också .

Hade det hänt mig att låt oss säga min kompis hade legat med en tjej jag haft hade jag självklart blivit sur om han hade berättat, men förmodligen hade jag ändå förlåtit honom, hade det däremot kommit ut veckor/månader efter via Nils på macken så hade jag brutit vänskapen, jag klarar inte av oärliga personer, sen att han inte känner mig så bra att han VET att jag förlåter det mesta om det kommer från dem själva på ett ärligt sätt gör inte saken bättre.

Så mitt tips är att berätta så fort som möjligt för en eventuell förlåtelse, du kommer ha 0 chans om du väntar med det då hon kommer anse att du är en oärlig lögnaktig person.
Citera
2011-02-24, 12:02
Medlem
Cambijaos avatar
Hahaha dagens.

Du har alltså knullat din bästa väns sambo? Som också är mamma till hans barn? Och ni låg alla i samma säng?

Om detta är sant så hoppas jag att han slår ihjäl dig.
Citera
2011-02-24, 12:10
Medlem
Ed_Geins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Hahaha dagens.

Du har alltså knullat din bästa väns sambo? Som också är mamma till hans barn? Och ni låg alla i samma säng?

WORD! Fan, jag känner mig generös, du får hela office paketet för klarsynthet
Citera
2011-02-24, 12:58
Medlem
Mussiguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Hahaha dagens.

Tvärtom.

Hon har knullat sin bästa kompis sambo! Som också är fader till bästisens barn!

Och hon låg i samma säng som bästa kompisens sambo samt en annan kompis (som inte har med förhållandet att göra alls).
Senast redigerad av Mussigud 2011-02-24 kl. 13:01.
Citera
2011-02-24, 13:03
Medlem
PsychoTheRapists avatar
Bara berätta för henne och sätt på hennes sambo igen.
Citera
2011-02-24, 15:10
Medlem
NSOs avatar
Vissa saker kommer jag aldrig att begripa mig på. Som hur och varför man gör som TS. Att det bara hände är ju ingen förklaring.

Nej, sådana här katastrofer berättar man inte om förutsatt att man har någon slags medkänsla med den drabbade parten.

Det dåliga samvetet som jag hoppas att TS känner kan betraktas som skadestånd till "bästa kompisen". TS kan ju hoppas på att sambon har sinnesnärvaro och ryggrad nog att inte dumpa sin ångest på sin partner genom en bekännelse som bara har till syfte att lätta det egna samvetet på bekostnad av partnerns sinnesfrid.
Citera
2011-02-28, 21:11
Medlem
bummans avatar
Jag hade aldrig berättat. De som påstår att du ska göra det är bara skadeglada. Ingen vinner på att du berättar. Tro mig.
Citera
2011-03-01, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ja jag har knullat med min bästa väns sambo (vilket förövrigt dessutom är en av mina bästa vänner) i deras säng på fyllan. Till historien hör även att en kompis låg och "sov" i samma säng och jag misstänker att han anar något om detta. Nu undrar jag om jag borde berätta detta för henne eller inte? Hur talar jag i så fall om det för henne?

Idiot.
Citera
2011-03-01, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ärligt tycker jag faktiskt att det är han som är största rövhålet i det här dramat eftersom det är han som har varit otrogen och han som påbörjade det hela?

Ni är båda idioter, han för han är otrogen och du för att du har sex med polarens partner. Så att försöka göra det till en "mer eller mindre" skyldighetsgrej är retarderat. Du förtjänar inte att ha vänner.
Citera
2011-03-01, 00:45
Bannlyst
Citat:
Jag vet. Men gjort går inte att göra ogjort?

Nej, men nu kanske du kan lära dig att använda huvudet i fortsättningen. Kommer nog kosta dig 2 vänner och ett rykte som partnerknullare vilket gör att ingen någonsin kommer vilja ta i dig med tång ens, men se det från den ljusa sidan! Du fick ju ligga!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in