Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-09, 19:29
Medlem
Ja jag har knullat med min bästa väns sambo (vilket förövrigt dessutom är en av mina bästa vänner) i deras säng på fyllan. Till historien hör även att en kompis låg och "sov" i samma säng och jag misstänker att han anar något om detta. Nu undrar jag om jag borde berätta detta för henne eller inte? Hur talar jag i så fall om det för henne?
Citera
2011-02-09, 19:32
Medlem
Zelogaths avatar
Låg du och hade sex med din bästa väns sambo i samma säng som en annan kompis?
Vilken ormgrop, Charlie Harper skulle vara stolt över dig!

Antingen ljuger/döljer du det och kan förvänta dig ett riktigt brutalt slut på er vänskap, eller så är du ärlig och förlorar vänskapen på rätt sätt- sanningen direkt från dig.
Bara att välja!
Citera
2011-02-09, 19:32
Medlem
säg de rakt ut på en gång och förbered dig på ett slag.
Citera
2011-02-09, 19:33
Medlem
theoones avatar
Men varför? Du var full, kåt och desperat eller? Så jävla baisse gjort, blir så förbannad på sånna som dig.
Citera
2011-02-09, 19:35
Medlem
Phantom042s avatar
Säg det bara rätt ut. Nu förutsätter jag att ni är 13 med detta triangeldrama och brist på respekt för varandra. Du får nya kompisar när du börjar gymnasiet ändå.
Citera
2011-02-09, 19:35
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byby
Ja jag har knullat med min bästa väns sambo (vilket förövrigt dessutom är en av mina bästa vänner) i deras säng på fyllan. Till historien hör även att en kompis låg och "sov" i samma säng och jag misstänker att han anar något om detta. Nu undrar jag om jag borde berätta detta för henne eller inte? Hur talar jag i så fall om det för henne?

Kan du sluta skriva det här!!
Folk som känner oss kan ju få veta nåt
Citera
2011-02-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theoone
Men varför? Du var full, kåt och desperat eller? Så jävla baisse gjort, blir så förbannad på sånna som dig.

Det var ju inte precis planerat. Varken fyllan eller sexet.
men tack för hjälpen?
Citera
2011-02-09, 19:36
Medlem
Facetubes avatar
skriv det öppet till honom på hans facebook wall, sedan ta printscreens och lägg ut här.
Citera
2011-02-09, 19:40
Bannlyst
Säg som det är och skyll på alkoholen, det funkar alltid!

Citera
2011-02-09, 19:41
Medlem
Varför säga något alls? Vad tror du att du uppnår med det??
Citera
2011-02-09, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Säg det bara rätt ut. Nu förutsätter jag att ni är 13 med detta triangeldrama och brist på respekt för varandra. Du får nya kompisar när du börjar gymnasiet ändå.

Vi är knappast 13 eftersom de har barn tillsammans. Lite därför jag undrar om det ens borde komma fram?
Citera
2011-02-09, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Varför säga något alls? Vad tror du att du uppnår med det??

Ett renare samvete?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in