Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-02-11, 19:42
Medlem
HFantasys avatar
Nn som vet hur man fr anden att sluta "tramsa"? Skriver konstiga saker och bara jvlas och jag blir s trtt p det.
Citera
2011-02-11, 19:59
Medlem
ioans avatar
tycker du ska ta ett snack med dina polare du kr det med i frsta hand.
Citera
2011-02-11, 20:24
Medlem
ett tips, skoja inte med det. nr ngra kompisar krde det s fick en rivsr ver hela ryggen :S
det r inget man ska leka med.
en gng nr vi krde s brjade anden skoja med just mig och sa saker som bg osvosv
Citera
2011-02-11, 20:30
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Fy vad lskigt! Vad skriver anden?
Citera
2011-02-12, 06:54
Medlem
Du ska be anden att leverera pizza till dig som frlt, s du kan ta ett riktigt snack med den, och eventuellt ge p kften, FR S HR FR DOM INTE HLLA P!
Citera
2011-02-12, 13:18
Medlem
HFantasys avatar
Haha ni som inte tror p detta och r oserisa behver inte ens svara tack Jag vet att detta r serist och det r inget att leka med. Det har jag frsttt fr lnge sen. Jag vill att ngon med kunskap ska svara p detta. Ngon medial person som kan kommunicera med andar p riktigt.
Citera
2011-02-12, 14:03
Medlem
DelGriffiths avatar
TS, du vntar frgves.
Citera
2011-02-12, 15:21
Medlem
General-Jack.D.Rippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HFantasy
Nn som vet hur man fr anden att sluta "tramsa"? Skriver konstiga saker och bara jvlas och jag blir s trtt p det.

Du mste nrma dig "anden" med en serist attityd och ha ett klart o tydligt syfte.
Det finns dessutom ingen ande *i* ouija s att sga. Det r ngon i din omedelbara sfr som oftas svarar, kanske nn i lgenheten eller gatan/skog dr du bor, dina frfdrar/slktningar som har gtt bort osv.
Den som svarar vet att du r bara ute efter en ouija upplevelse. Med andra ord, du har ftt precis det du har skt!!!
Har du lst "Ouijademonen zozo" trden? Oavsett om filmen r fejk eller inte den visar exakt mnniskors attityd till ouijabrdan, tjejen i fillmen kallar zozo fr "zozo the clown".
Citera
2011-02-12, 18:39
Medlem
HFantasys avatar
Okej. Jo det frstr jag. Mina kompisar jag gr det med respekterar inte direkt anden. Retar upp den osv. Det r ju inte s konstigt egentligen, sger ju sig sjlvt. Jag vill ha kontakt med mina "nglar" genom boarden. r sjlv medial men har inte gtt kurs fr att lra mej hantera allt n.
Citera
2011-02-12, 19:14
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HFantasy
Okej. Jo det frstr jag. Mina kompisar jag gr det med respekterar inte direkt anden. Retar upp den osv. Det r ju inte s konstigt egentligen, sger ju sig sjlvt. Jag vill ha kontakt med mina "nglar" genom boarden. r sjlv medial men har inte gtt kurs fr att lra mej hantera allt n.

Vad kan man g fr kurser i mnet?
Citera
2011-02-13, 01:01
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Grejjen r den att det kan bde vara goda och onda andar, inget man br leka med.
Citera
2011-02-13, 13:17
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Grejjen r den att det kan bde vara goda och onda andar, inget man br leka med.
Och det r drfr oiujabrden bara sljs av legitimerade terfrsljare och inte vilka "new-age-kristaller'r'us" som helst, hursomhelst p ntet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in