Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2011-02-15, 04:48
Medlem
Hon hade givetvis tänkt sig att ge dig en möglig paj med könshår i, nu snodde du hennes skämt så att säga. Hoppas du skäms över detta.

Vad jag hade gjort är att jag hade åkt hem till henne och bett om ursäkt, eller skitit i henne och hittat en ny tjej kompis som delar samma humor.
Citera
2011-02-15, 11:35
Bannlyst
Fan vad skönt gjort TS. +1 till dig.. verkligen alltså.. Snacka om kreativ!

Låt henne lugna ner sig.. Hon har möjligtvis lingonveckan så vänta kanske en vecka eller något.. Hör av dig.. svarar hon inte så jaga ner henne vad fan! säg det var ett skämt som du drog för långt, det var fel och kommer inte upprepas, du trodde hon förstod att de va på skämt.. säg du och dina polare brukar göra sånt här och hon var ju en polare med.. ^^..
Blir hon tjurig för hakkors ifrån thailand säg bara de e solsymbol där..
Citera
2011-02-15, 22:12
Medlem
Ares570s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mladdz
case closed typ..
Underbar tråd en update ts?
Citera
2011-02-17, 18:00
Medlem
Anycons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ares570
Underbar tråd en update ts?
Han skrev en update där att dom hade snackat och allt var bra men redigerade senare bort det och ersatte det med case closed.
Citera
2011-02-20, 17:23
Medlem
Det där armbandet, var det typ en bakvänd buddistisk svastika? Eller var det en såndär röd hakkorsbindel av tyg som sitter på nazistuniformer?

Skulle det kunna vara så att hon har släktingar som blivit mördade i WWII? Jag själv är av rysk-judisk ätt, och har hundratals släktingar som blev dödade av nazisterna. Jag har ganska galen humor och kan skratta åt det mesta, men just dethär med skämt om Hitler och tredje riket har jag lite svårt för. Det känns helt enkelt fel.

Skulle jag ha fått den där påsen så hade jag väl inte direkt blivit tvärförbannad på dig eller så. Men det hade kännts lite obekvämt att jag skulle förväntas skratta åt en symbol som mördat halva min släkt.
Senast redigerad av Riksklanten 2011-02-20 kl. 17:32.
Citera
2011-02-27, 05:03
Medlem
porterpottys avatar
för det första var det fan riktigt kul det du gjorde Ts
för de andra så verkar hon vara en sån där surfitta som söker uppmärksamhet, har hon varit så här lättretad förut?
Citera
2011-03-01, 14:50
Medlem
Voddericks avatar
Så, hur har det gått nu då?

Follow up TS.
Citera
2011-03-01, 16:11
Medlem
pozies avatar
skämtet sög kuk tills du sa att hon hade lagt en paj där i och sagt du hade en present, fy FAN vad jag garvade då. hahaha, jag tror nog hon bara tog lite illa upp när du säger att du har en present, när hon ger dig något som är finare. det går nog över ska du se, gör inte om det bara haha
Citera
2011-03-01, 16:16
Medlem
Naccaches avatar
Förstår inte varför hon blev så jävla lack men inte fan var ditt skämt särskilt kul heller...
Citera
2011-03-02, 02:56
Medlem
Densomvet83s avatar
Fyfan vilket roligt skämt Hon lär nog lugna ner sig ska du se
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto