Fan vad skönt gjort TS. +1 till dig.. verkligen alltså.. Snacka om kreativ!
Låt henne lugna ner sig.. Hon har möjligtvis lingonveckan så vänta kanske en vecka eller något.. Hör av dig.. svarar hon inte så jaga ner henne vad fan! säg det var ett skämt som du drog för långt, det var fel och kommer inte upprepas, du trodde hon förstod att de va på skämt.. säg du och dina polare brukar göra sånt här och hon var ju en polare med.. ^^..
Blir hon tjurig för hakkors ifrån thailand säg bara de e solsymbol där..
Det där armbandet, var det typ en bakvänd buddistisk svastika? Eller var det en såndär röd hakkorsbindel av tyg som sitter på nazistuniformer?
Skulle det kunna vara så att hon har släktingar som blivit mördade i WWII? Jag själv är av rysk-judisk ätt, och har hundratals släktingar som blev dödade av nazisterna. Jag har ganska galen humor och kan skratta åt det mesta, men just dethär med skämt om Hitler och tredje riket har jag lite svårt för. Det känns helt enkelt fel.
Skulle jag ha fått den där påsen så hade jag väl inte direkt blivit tvärförbannad på dig eller så. Men det hade kännts lite obekvämt att jag skulle förväntas skratta åt en symbol som mördat halva min släkt.
Senast redigerad av Riksklanten 2011-02-20 kl. 17:32.
för det första var det fan riktigt kul det du gjorde Ts
för de andra så verkar hon vara en sån där surfitta som söker uppmärksamhet, har hon varit så här lättretad förut?
skämtet sög kuk tills du sa att hon hade lagt en paj där i och sagt du hade en present, fy FAN vad jag garvade då. hahaha, jag tror nog hon bara tog lite illa upp när du säger att du har en present, när hon ger dig något som är finare. det går nog över ska du se, gör inte om det bara haha
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!