Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-14, 22:16
  #1
Medlem
Hej, jag undrar om det finns några dragonball böcker eller liknande förutom de 42 som jag vet om.

Tack på förhand
Citera
2011-02-14, 22:25
  #2
Medlem
Nej tyvärr tar serien slut vid oob. Men Dragonball Z och GT är andra serier som du kan fortsätta på men med lite ändrar handling, eller fortsatt handling men inte från oob biten, rekommenderas men personligen tycker jag inte den kommer i klass med klassikern!
Citera
2011-02-14, 22:32
  #3
Medlem
Okej tack är det samma författare som skriver böckerna? och varför är handligen annorlunda? finns dem på böcker i sverige eller endast på internet?

Tack igen
Citera
2011-02-14, 23:41
  #4
Medlem
theblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jozhann
Okej tack är det samma författare som skriver böckerna? och varför är handligen annorlunda? finns dem på böcker i sverige eller endast på internet?

Tack igen

Dragonball GT är inte skriven av Akira Toriyama tror dock han hjälpte till lite med den.
Citera
2011-02-15, 21:39
  #5
Medlem
TrenchcoatPandas avatar
Just nu så släpps väl Dragonball SD eller något liknande? Inte Toriyama som skriver men han godkänner det iaf.
Citera
2011-02-20, 16:03
  #6
Medlem
är de endast orginal dragon ball som är finns på pocket? är allt annat film eller tv-serier?
Citera
2011-02-20, 18:34
  #7
Medlem
TrenchcoatPandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jozhann
är de endast orginal dragon ball som är finns på pocket? är allt annat film eller tv-serier?
I Sverige släpptes det även en Dragonball-tidning och senare Dragonball Z-böcker, båda verkade enligt mig bara vara screenshots med lite text påslagen.
Citera
2024-03-08, 07:44
  #8
Avstängd
RIP. Akira.

He also collected autographs of famous manga artists, having over 30 including Yudetamago and Hisashi Eguchi, a hobby he gave to the character Peasuke Soramame. Toriyama died on March 1, 2024, due to acute subdural hematoma.

https://www.google.com/amp/s/www.for...age-of-68/amp/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback