Hej!
Idag fick jag tillbaka mitt PS3 frn Wesellcd vilket dom skickade vidare till Tyskland. (Sony) Kommer hem och kopplar in skitet och fr upp " A Serious error has occurred. Conttact technical support for assistance." aka red screen of death.
Nu r det s att jag hade ett annat problem med mitt PS3 fr ngra mndader sedan, ang bildspelet. Fick betala ver 1500:- fr att f ett NYTT, men fick tbx exakt samma konsol! Sjukt ljligt.. Inte nog med att jag fick samma konsol, s r den snder?
Vad tycker ni att jag skall gra?
Fr mer info om tidigare problem med konsolen:
Citat:
Har sedan en tid tillbaka haft en hd-ready tv i hushllet, Finlux FLD785LM , och i och med detta inkp plockade jag ven p mig en hdmikabel fr att kunna nyttja min ps3a fullt ut bildmssigt. Tyvrr blev jag besviken fr sen dess har jag upplevt att bilden "laggar" i bestmda omrden p skrmen. Detta irritationsfenomen har hllit sig kvar trots anvndning av andra hdmikablar i olika prissegment och tvapparater. Problemet uppstr ven oberoende om jag spelar ett spel som MW2 p skiva eller Skate 3 Demo som lagras p hrddisken. Har inte heller ngon dynamisk instllning eller ngot annat lull lull som sger sig gra bilden bttre.
Har ngon annan ngot liknade problem?
Vet ngon vad som kan vara roten till detta problem och hur man kan fixa de