Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-02, 13:12
  #505
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthen
Hare gött!


Skulle vi inte kunna starta en diskussion om hur vi tänker vi placerar i fonderna?

Hur har ni tänkt?

Jag floppade förra gången genom att sitta med räntefonder och sedan inte växla över till aktiefonder när det vände uppåt.

Funderar starkt på att göra samma misstag igen men med bättre koll på vilka börser som kan tänkas gå upp. Global uppgång så satsar jag nog på Skagen och i Sverige Didner & Gerge/Spiltan Dalarna.
Citera
2012-03-05, 09:29
  #506
Medlem
Pasiphaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuiZi
Min personliga uppfattning så ska man bidra till vinsten dvs top 3 (eller hur många dem räknar medelvärdet på detta år) ska dela på pengarna. Annars är det så lätt att komma från drog delen av forumet och joina laget och sen slå tärning och välja fonder och sen bara casha in på top 3s hårda jobb.

// QuiZi

Väl talat. Så tycker jag också att vi gör.

Så har vi alltid gjort iaf ju. Finns ju ingen anledning att ändra nu. Snyltare får försöka hitta något annat sätt att snylta på :P
Citera
2012-03-19, 21:39
  #507
Medlem
Varför kan man inte se hur det har gått idag? Det står ju ingenting mer än igår när jag går in på fondspelen och kollar.



Edit: på topplistan står det att spelveckan inte har börjat men på framsidan står det att tävlingen börjar den 19 mars.
Citera
2012-03-20, 00:08
  #508
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthen
Varför kan man inte se hur det har gått idag? Det står ju ingenting mer än igår när jag går in på fondspelen och kollar.



Edit: på topplistan står det att spelveckan inte har börjat men på framsidan står det att tävlingen börjar den 19 mars.

Du verkar ju ha mer tur än mig iaf, får inte ens logga in:P

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback