Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-08-28, 14:03
  #1
Medlem
pdLs avatar
Efter en lång skön natts sömn vaknar jag upp, slår på datorn, ska kolla läget vad som händer idag men polarna på MSN. Men vad händer? Jo, det går inte att logga in pga att lösenordet är bytt. Känner genast hur argsint jag blir. Jag försöker få iordning det genom att besvara den hemliga frågan. Men den verkar vara bytt den också. Eller så är det bara det att jag inte kommer ihåg. Hört att folk kan fixa detta mot en summa eller liknande. Vet inte riktigt vart jag ska vända mig bara, eller finns det andra förslag på vad man kan göra? Är otroligt tacksam för all hjälp jag kan få. Har en del viktiga kontakter och e-mail som jag behöver verkligen!

Mvh
Citera
2004-08-28, 14:24
  #2
Medlem
blueCommands avatar
Betala inte en mr Scum Snubbe för att "knäcka" ditt MSN lösenord.

Du kommer troligtvis bli blåst, det är bara att skapa en ny adress och lägga till dina kontakter igen och säga att din gamla adress är övertagen.

Du bör också kolla datorn på spywares/adwares/trojaner/virus etc
Citera
2004-08-28, 17:47
  #3
Medlem
nollnittons avatar
Jobbigt som fan det där, har varit med om samma sak.
Det visade sig vara en tjej jag precis börjat dejta som knäckt min hemliga fråga, men hon gav mig det nya lösenordet, så det löste sig.
Andledningen till att hon överhuvudtaget försökte sig på att knäcka det var för att bevisa för mig hur "duktig" hon var på att knäcka folks lösen...
Iom att hon försökte så många gånger blev kontot spärrat ett tag, vilket retade gallfeber på mig!

Behöver jag säga att bruden är dumpad, och att jag bytt till sågott som oknäckbara lösenord numera?
Citera
2004-08-28, 17:59
  #4
Avstängd
Bizarres avatar
Har du testat å frågat Hotmail`s support? Dem kanske kan göra nåt,.
Citera
2004-08-28, 18:43
  #5
Medlem
pdLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Har du testat å frågat Hotmail`s support? Dem kanske kan göra nåt,.


Tänkte att jag skulle göra det, men vad kan dem göra egentligen? Jag kan ju lika gärna inte äga det kontot, de vet ju dem inget om. Eller kan det gå ändå? Kan höra med dem i och för sig. Tack!
Citera
2004-08-28, 21:42
  #6
Medlem
nollnittons avatar
Jodå, dom kan göra nåt har jag för mig. Jag skickade nämligen ett mail och frågade vad fan jag skulle göra när tjejen snott mitt hotmailkonto, och det gick att få tag på lite info iaf!
Men jag tror inte dom lämnade ut några uppgifter om vem det kunde vara, utan dom berättade hur man skulle gå tillväga själv.

Maila och se vad dom säger!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback