2011-02-18, 14:10
Medlem
Har skt och inte hittat en trd om denna spelare. Han r grym och behver obv en egen trd.

Nu r Ronaldo gtt i pension r Neymar redo att ta ver.

Kolla bara p klippet nedan. Klart det kommer finnas ngra torrisar p FB som sger att det dr inte inte r svrt eller snyggt.....men hall? Det finns inte mnga (om ngon?) som kan gra detta i Sverige.

http://www.youtube.com/watch?v=CIXN2KQDPzs
Citera
2011-02-18, 14:25
Medlem
preben12s avatar
Intrycket jag har ftt av honom r att han r riktigt teknisk och duktig, dock r han alldeles fr "divig". Ska gra det mesta sjlv och filmar alldeles fr mycket fr min smak. Men fixar han till den biten s r han p god vg att bli Brasiliens nsta storstjrna.
Citera
2011-02-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Intrycket jag har ftt av honom r att han r riktigt teknisk och duktig, dock r han alldeles fr "divig". Ska gra det mesta sjlv och filmar alldeles fr mycket fr min smak. Men fixar han till den biten s r han p god vg att bli Brasiliens nsta storstjrna.

He's still young men ditt inlgg ovan r +1
Citera
2011-02-19, 00:02
Medlem
Ronaldo hade stadkommit s mycket mer nr han var 19 n vad Neymar har.

Tror inte p Neymar. Han knns som nnu en allt fr upphypad spelare. Tycker det r sllan de hr uppenbara wonderkidsen som blir de absolut bsta spelarna. Speciellt inte nr han inte presterat p den europeiska scenen.

Ever Banega skulle ju bli vrldens bsta centrala mittfltare. Blev inte riktigt s enkelt nr han kom ver till spanien.
Senast redigerad av StarOnEarth 2011-02-19 kl. 00:04.
Citera
2011-02-19, 00:40
Bannlyst
Teknisk, snabb och duktig som fan r han ju absolut och han kan skert ta plats i ngot topp-4 lag i Spanien eller Italien inom en snar framtid. Men hur jvla tunn r pojken egentligen? Ser ju ut som att han vger 40 kilo. Bland det vrsta jag sett i hela mitt liv.
Citera
2011-02-19, 01:58
Medlem
Baccalieris avatar
denna grabben kommer bli stor. Hur gammal e han?
Citera
2011-02-19, 02:30
Bannlyst
Han och Ganso r strsta talangerna i brasilen just nu
Citera
2011-02-19, 03:22
Medlem
Barcelona_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baccalieri
denna grabben kommer bli stor. Hur gammal e han?
Fyllde 19 r fr tv veckor sedan.

Han har tillrckligt med potential fr att bli bst i vrlden. Bara han inte hamnar i samma vg som de flesta talangfulla brasilianarna vid 27 rs ldern..
Citera
2011-02-19, 04:18
Medlem
Baccalieris avatar
spanade lite. Det rder ingen tvekan om att denna kille kommer bli STRST. Strre n Ronaldo, strre n Messi.
Citera
2011-02-19, 04:25
Medlem
gato12s avatar
i dagens fotbollsvrld mste man redan slagit igenom i en europeisk toppklubb nr man r s "gammal" som 19 r...

kolla p Fabregas, ordinarie i Arsenal vid 17 rs lder, Messi var inte gammal nr han tog plats i Barca, C-Ron var superstjrna i Manchester vid nitton.

hade nn av de stora trnarna trott p den hr killen s hade han redan varit kpt.

tyvrr...
Citera
2011-02-19, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
i dagens fotbollsvrld mste man redan slagit igenom i en europeisk toppklubb nr man r s "gammal" som 19 r...

kolla p Fabregas, ordinarie i Arsenal vid 17 rs lder, Messi var inte gammal nr han tog plats i Barca, C-Ron var superstjrna i Manchester vid nitton.

hade nn av de stora trnarna trott p den hr killen s hade han redan varit kpt.

tyvrr...
Chelsea la bud p honom frra ret tror jag, men han valde att stanna i Santos. Troligen Robinho som sa t honom att vxa upp frst, innan han beger sig ut i Europa.
Citera
2011-02-19, 11:05
Medlem
kukhuves avatar
han mste bli strre starkare annars blir han inte bttre n tex robinho. Ronaldinho dr har vi den komplette dit nr han aldrig med sin vikt lngd divighet speluppfattning frisparkar styrka. jag nstan allt.
men en ny robinho kan han bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in