Tjena
Jag har brjat spela bordtennis under lunchen p jobbet. Det blir vl en sdr 40 min trning om dagen 5 dar i veckan. Nu efter ett halvr knns det som om jag blivit en del bttre jmfrt nr jag brjade. En del av folket som trnar har sina egna privata racket men jag anvnder ngon av de som finns i "bordtennisldan", slitna och sndriga. Nu tnkte jag kpa ett eget, men har inte riktigt koll p vilken som passar bra fr en nybrjare.
nr jag brjade spela bordtennis fr rtt s lnge sen kpte jag mig ett 4 stjrnigt stiga racket som funkade bra.
frga i nrmaste sport butik vad dom rekomenderar =)
Lnar den hr flera r gamla trden! Vill ocks infrskaffa mig ett nytt racket. Har inte spelat pingis p seris niv, men har god bollknsla och r rtt duktig. Vill skaffa mig ett bra racket som inte r alltfr dyrt. Ngot tips?
Senast redigerad av Sinlo89 2018-02-20 kl. 13:25.
Hej. Jag r precis som mnga andra tagen av framgngarna i OS och r en tidigare spelare. Har inte spelar serist sen vren 2014 och d spelade jag bara ngra mnader.
Jag Vet inte vilket rack jag ska vlja.
r tidigare Herrsingel 3 (div 3?) spelare nr jag lirade runt 2007 men nr jag spelade 2014 var det Herrsingel 4.
Spelade innan med Sriver typ 1,9. Testade mjuk svamp Donic gummin 2014 men i efterhand s borde jag nog inte haft mjuk svamp.
Vad passar mig? Jag r en allroundspelare, inget speciellt som ni frstr. Inget Tenergy va? Vem/var ska man annars frga innan jag brjar spela igen?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!