Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-21, 15:26
  #1
Medlem
Tänkte här berätta om min senaste erfarenhet på en dansk bordell. Nu var det onsdag och för ens gångs skull fick jag lite tid över så att jag kunde åka över till Köpenhamn för ett bordellbesök. Oftast åker jag till Helsingör, men denna gången var jag i Malmö så det blev Köpenhamn.

Jag gick in på massagelisten.dk för att se vilka som var på vagt denna dagen. Och efter lite sökande hittade jag Ida på Mon-Cherie, anledningen att jag valde henne var att jag har varit sugen på henne länge efter att ha sett henne på Citygirls(Helsingör) hemsida, men där är hon bara på söndagar och då har jag aldrig någon möjlighet.

Jag ringde och frågade om hon var ledig kl 1400, vilket hon var och sen försökte jag ta reda på hur man skulle ta sig dit utan bil. Det visade sig att Mon-Cherie låg långt från centrum man kanske hellre skulle säga att det låg i Rødovre än i Köpenhamn. I vilket fall som helst så luskade jag ut att man kunde ta buss nr 12 från Rådhusplatsen till Rødovre centrum och därifrån var det ungefär 10 minuters promenad till Mon-Cherie.
Mon-Cherie ligger i källaren på en villa inne i ett helt vanligt villaområde. Det var jättefint inrett och en mycket trevlig dam mötte mig i dörren, för övrigt en dam som jag inte hade haft något emot att gå in i rummet med. Jag bad att få duscha först innan jag skulle träffa Ida. Damen som hade tagit emot mig gick och hämtade en handduk och visade in mig i badrummet som var mycket stort och fräscht till skillnad från hur det är på många andra bordeller i Köpenhamn. När jag duschat gick jag in rummet som jag och Ida skulle umgås i. Det var ett stort fräscht och mycket fint inrett rum med speglar på båda sidor om sängen.

Jag satte mig ner i en stol och väntade på att Ida skulle komma in. Mina tankar var helt inriktade på vad som skulle hända snart och min riddare reste rekordsnabbt. Jag satt där med full erektion utan att jag ens hade fått träffa min dam. Detta hade aldrig hänt mig förut, det brukar vara så att tjejerna får jobba lite på att få den fullt erigerad.

När Ida efter ungefär 3-4 minuter kom in i rummet hade jag fortfarande fullt stånd och när jag reste mig upp för att hälsa på henne stod handduken ut som ett stort tält.

Ida såg inte ut exakt som jag hade föreställt mig efter att ha sett bilderna på Internet, men det gjorde absolut inget för hon var otroligt fin. Hon var liten och petit vilket jag egentligen inte är så förtjust i men jag ger hennes kropp 8/10 i betyg. För att få 10 skulle hon ha varit lite längre och haft lite större bröst, men som sagt, jag var inte besviken. Hon hade ett otroligt sött ansikte som jag också ger 8/10. Hon hade ett par svarta nätstayups på sig en mycket sexig bh och ett par ordentligt högklackade stilettskor på sig.
Hon frågade vad hon kunde göra för mig, jag sa att jag ville ha en halvtimmes sex och gav henne de 1000 danska kronor som det kostade. Hon tog emot pengarna och sa att hon snart skulle vara tillbaka och då skall vi göra något åt det där sa hon och tittade på mitt stånd med ett leende.

När hon kom tillbaka gick hon genast fram till mig och började smeka mig på brösten, magen och armarna. Samtidigt började hon kyssa mig på halsen och bröstet. Ganska snart letade sig hennes hand ned till mitt underliv och hon började smeka mitt stenhårda paket. Hon hade en mycket bra känsla för vad som var skönt. Sen sa hon att jag skulle lägga mig ned på sängen, vilket jag gjorde samtidigt som hon tog av sig bh trosor och skor.

Hon kom upp i sängen och lade sig över mig och började återigen att kyssa och smeka min kropp, först flyttar hon sig uppåt och låter mig slicka och suga på hennes bröst samtidigt som hon smeker mitt praktstånd och jag smeker henne på musen, sen flyttar hon sig nedåt och tar tag om mitt stånd och smeker det mot hennes fina bröst. Det var otroligt upphetsande.
Sen tog hon fram kondom och trädde på den snabbt och lätt och tog mig i munnen. Hon sög helt underbart upp och ner längs hela skaftet samtidigt som hon smekte min pung. Dessutom satt hon så att jag i spegeln kunde se rakt in i hennes rakade mus. Det var helt otroligt upphetsande. Den avsugningen får hon 8/10 för. Hade det varit utan kondom hade det blivit 9 och hade hon dessutom stoppat in ett finger i mitt anus hade det blivit 10.

Efter en liten stund av detta underbara sugande sätter hon sig grensle över mig, lutar sig fram och tar tag om min riddare och trycker sitt underliv mot den och sakta sakta ser hon till att hela kommer in i henne. När hela är inne sätter hon sig rakt upp och börjar rida mig. Hon börjar rida i ett ganska högt tempo för att rida mig lite långsammare sen och sen i ett högt tempo igen. Så fortsätter hon och skiftar tempo i en stund. Hon stönar och lever sig verkligen in i det men det verkar ändå inte helt äkta. Dock har jag en fantastisk vy av hennes kropp både i spegeln och rakt fram. Jag stönar och njuter hela tiden.
Plötsligt slutar hon precis som om hon har bestämt sig för att nu får det vara nog av ridandet. Ritten var värd 8/10 om hon hade fortsatt, men tack vare att hon slutade innan jag ville det så blir betyget 6/10.
Nu börjar hon dock suga mig igen, precis lika bra som förut, jag ber henne lägga sig i en 69, vilket hon mer än gärna gör. Hennes mus smakar underbart och jag slickar suger och kysser henne där och det verkar som om hon tycker om det, samtidigt suger hon mig så otroligt skönt och ju mer jag slickar henne desto intensivare blir hennes avsugning och det är precis jag kan hålla mig. 10/10 för 69:an. Jag ber henne sluta och säger till henne att lägga sig på rygg. Jag ställer mig mellan hennes ben och låter henne styra in min mycket hårda penis i henne. Hon lägger upp benen på min rygg och jag börjar stöta in och ut i henne. Hon smeker mig på ryggen och bröster och nu kysser hon mig på munnen. Hon får det verkligen att verka som hon njuter av det. Jag känner att jag är mycket nära och hon kramar, kysser och smeker mig. Hon är helt fantastisk. Nu exploderar jag i en efterlängtad orgasm och hon spelar med på det allra bästa sättet. Jag sjunker ihop över henne och hon pussar, kramar och smeker mig. 10/10 för avslutningen.

När jag pustat ut en stund och tagit av kondomen frågar hon om jag vill ha lite massage vilket jag gärna vill ha. Vi småpratar lite grand, men det tar nog inte mer än 2-3 min innan det knackar på dörren. Vår halvtimme är över.
Under tiden vi klär på oss pratar vi och har ganska roligt.

Hennes uppträdande gentemot mig får 10/10.

Helheten blir en mycket stark 8, kanske 9.

Jag kommer definitivt att hälsa på Ida igen.
Citera
2011-02-21, 15:36
  #2
Avstängd
BjaarNs avatar
cool story bro!
Citera
2011-02-21, 15:38
  #3
Medlem
finns de bild på Ida ??
Citera
2011-02-21, 15:40
  #4
Medlem
Det finns bilder på Mon-Cheries hemsida. Förutom Mon-Cherie så är hon också verksam på Citygirls i Helsingör och på SMS-planet i Köpenhamn, där finns givetvis också bilder.
Citera
2011-02-21, 15:46
  #5
Medlem
Ja på hemsidan finns det en bild på Ida.. dock känns det lite väl billigt med 1100kr för 30 minuters sex...
Citera
2011-02-21, 15:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whooo
Ja på hemsidan finns det en bild på Ida.. dock känns det lite väl billigt med 1100kr för 30 minuters sex...

1100 DKK är vad de flesta bordellerna i danmark tar för en halvtimme. På Mon-Cherie var det 1000 DKK.
Citera
2011-02-21, 18:11
  #7
Medlem
BlueStars avatar
Grattis till en trevlig upplevelse, serogmag! Var de andra damerna på kliniken inte lika tilltalande eftersom du valde just Ida, eller var det bara så att hon var precis din typ?
Citera
2011-02-22, 06:58
  #8
Medlem
Jag gillade bilderna på Ida och just då när jag kunde så var det inga bilder på den andra tjejen som var där. Jag har ingen speciell typ egentligen, vill gärna prova fler andra, men just nu var det Ida som lockade mig.
Citera
2011-02-22, 07:51
  #9
Medlem
Men 1000dkk är typ 1100 svenska.. Alltså det är ju bra att det är billigt, men känns lite väl billigt tycker jag :P. Det blir ju billigare för mig att åka över bron några gånger i månaden än att ha flickvän :P.
Citera
2011-02-22, 08:34
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whooo
Men 1000dkk är typ 1100 svenska.. Alltså det är ju bra att det är billigt, men känns lite väl billigt tycker jag :P. Det blir ju billigare för mig att åka över bron några gånger i månaden än att ha flickvän :P.

Detta vet jag inte men jag skulle tro att om du vill betala mer så tar de nog gärna emot de pengarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback