Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-24, 23:22
Medlem
Tänkte starta ett forum för oss som är kissblyga. Dela gärna med er av egna erfarenheter!
Jag tillhör den minoritet som absolut inte kan pissa i en pissoar, tycker detta är oehört jobbigt och vill hitta något sätt som eliminerar problemet. Var inte blyga nu
Citera
2011-02-24, 23:27
Medlem
OffensiveShits avatar
Brukar undvika pissoaren och gå in en vanlig toalett. Eller vänta tills jag är otroligt kissnödig och gå.
Citera
2011-02-24, 23:31
Medlem
Har precis samma problem! Dock vet jag inte varför. Har inga problem att ställa mig där, dock så vill det bara inte. Har inge problem med att hänga ut snabeln (nej jag är ingen blottare :P) sådär men det är någon gömd mentalspärr som håller emot.

Lite jobbigt ibland :P
Citera
Medlem
Poke53281s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OffensiveShit
Brukar undvika pissoaren och gå in en vanlig toalett. Eller vänta tills jag är otroligt kissnödig och gå.

+1

Samma! Jag var utrolig blyg själv, men det blir bättre med ålderen.
Citera
Bannlyst
Jag har problem som fan med det också kan vara tjejer som har sett min kuk/knullat med mej och jag hänger med dom på toan och när dom ska kissa kan inte jag det:/
Citera
2011-02-24, 23:39
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm666
Jag har problem som fan med det också kan vara tjejer som har sett min kuk/knullat med mej och jag hänger med dom på toan och när dom ska kissa kan inte jag det:/
det är ändå ingen bra ide att kissa i kors med tjejer...
Citera
2011-02-24, 23:58
Medlem
LordBatemans avatar
Har inga problem med att visa min kuk för någon, men ibland när man går tiil en pissoar så går det bara inte, fattar inte varför
Citera
2011-02-25, 00:05
Medlem
Ondves avatar
Det brukar funka fint om man är ganska full! Annars är jag jävligt kissblyg
Citera
2011-02-25, 00:17
Medlem
Aizels avatar
Har samma problem, men är rätt säker på att jag vet varför. Jag kommer inte håg exakt hur gammal jag var, bara att familjen under en sommar var på någon dagsutflykt till någon ö. Jag minns att min mor var väldigt bestämd över att jag skulle gå och kissa innan vi tog båten tillbaka även fast jag sa att jag inte var kissnödig. Men barn som man var så löd man ju till sist och gick in till pissoaren och försökte kissa. Och kände sig dum när det inte gick, och ännu dummare när det kom in någon vuxen och gjorde sitt. Slutade med att jag stack därifrån och undvek pissoarer under en tid. När jag senare försökte göra det gick det helt enkelt inte. Jag har inga egentliga problem med att pissa när någon annan ser (såsom snödrivor på till/från någon fest, t.ex.), men just pissoarer har förblivit ett problem.
Citera
2011-02-25, 01:37
Medlem
Ta nått djupt andetag bara!
Stressa inte upp dig
Citera
2011-02-25, 02:32
Medlem
revodnebs avatar
Pissa kan jag om jag vill, men det är fan inte kul när någon glor. Min spontana reaktion blir högljutt - "är du bög eller"? - "Sluta glo som en bögjävel"! Sen är det kört, antingen blir det bråk eller så kilar pellebög vidare. Jag hatar att pissa i pissoar. Går hellre på privatmugg!
Citera
2011-02-25, 12:24
Medlem
Benvolios avatar
Jag brukar inte ha detta problen men fick det en gång på en hockeymatch. Stod ihoptryckt med fem medelåldersmän vid en alldeles för liten pissoar och med en lång kö bakom. Det gick bara inte så jag fick stå och vänta på toaletten. Missade lite av andra perioden på grund av det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in