Svara
  • 3
  • 4
2011-04-04, 07:25
Medlem
kanyewests avatar
Jag känner igen mig i vissa stycken när jag läser denna tråd om jag ska vara ärlig, fast då rökte jag Blaze och inte wasted. Har inte prövat på W än och har inga planer att göra det heller.

Då jag rökte Blaze så gjorde jag det ur en glaspipa som slog riktigt hårt. Kommer ihåg att ruset började med att hjärtat slog riktigt riktigt snabbt och att jag rent utsagt vart förvirrad. Skulle öppna en dörr och fick inte upp den, trodde den var låst. Det visade sig i slutändan att jag hade försökt öppna den åt fel hål. När jag hade fått upp den så fick jag bevittna en svart korridor vilket inte var speciellt trevligt, började få upp massa bilder i huvudet vart jag var på sjukhuset liggandes i en sjukhussäng. Även tankar som:

- Hur ska nära och bekanta ta det här?

Var för övrigt extremt torr i munnen under hela ruset, var som att min kropp bestod till större del av sand och inte vatten.

Hujja, inga mer rökmixar för min del. Det var kul medan det varade, men allt gott har sitt slut.
Citera
2011-04-07, 17:16
Medlem
WhiskeyGinWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Jag vill me röka det där! Låter översnöigt... Röka är inte riktigt min grej, men kan man uppleva sånt där kanske man skulle tänka om. Fast jag förstod det som att det inte var vanligt hederligt knejs utan nåt nytt påhitt som du rökt?

Rapporten var bra skriven, bra språk och lagom lång. Känner igen mig i vissa delar från några jobbiga syra-trippar för länge sen. Fick en sjuk respekt för syra och allt liknande den sommaren...så har tagit det lugnt med allt sånt sedan dess. Samtidigt som det är snöigt att uppleva helt fucked up världar så är det galet skrämmande när man är inne i det. Minns särskilt en gång då jag fick för mig, precis som du, att jag inte fanns på riktigt. Att jag drömde mitt liv och egentligen var någon helt annan. Ingen mindes vad jag hette heller, så mina vänner sa du till mig hela dagen, Det var kul så här i efterhand, men just när det händer kan man fan bli helt psykotisk...

5/5

Vad menar du med snöigt?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här