Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Han slappnar av, men han tänder inte på dig....
Han verkar ganska snäll, eller taktisk... iallafall...
Jodå, det gör han. Tro vad du vill såklart, men det är inte där problemet ligger. Önskar det vore så enkelt!
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Jodå, det är klart han gör. Men problemet är att du inte kan få reda på det nu. Det kan du ju bara få reda på när saker är bra. Akta så inte sex blir ett infekterat problem för er då kanske hela relationen skiter sig.
Tyvärr så är det inte så enkelt som att man är skitkär och inte vill ha sex. Ofta är det något samband men det är enklare att bara var kär på auto-pilot. För att ha sex måste man ha kåthets-känslor.
Sexet är många gånger en spegelbild på hur relationen är.
Hur gamla är ni?
Nej, vi pratade om sånt redan i början av vår relation, och han har inga fantasier. Tyvärr
Och vi har det bra, det är, som sagt, bara sexet som är ett problem.. Annars har vi ju det hur bra som helst. Vi bor ihop och har inga problem med det heller.. Så i vårt fall, nej, sexet speglar inte vår relation :/
Vi är strax över 20 båda två.
Citat:
Ursprungligen postat av charand
jag har samma problem i min relation, vi bor tillsammans sen ett par veckor
tillbaka och han har hela tiden sagt att så fort vi bor ihop så kommer det
att bli bättre för då har barnen sitt egna och vi har vårt eget sovrum, men icke...
Han är iofs väldigt gosig så jag får ömhet och närhet den vägen men
ibland kan det inte uppväga en ordentlig påsättning om du fattar vad jag menar.
Han säger att sex är väl inte allt i ett förhållande och det är det väl inte, men
för mig är det väldigt viktigt för det skapar en slags spänning i förhållandet.
Att kunna titta på varandra och tänka: jag vet var din mun var för en timme sen.....
Jag har slutat att tjata och låter honom ta intiativet numera och det har väl hjälpt en
del, men det är tråkigt att inte kunna ta intiativet för man är rädd för att få ett nej och
känna sig ratad.....
önskar dig all lycka till och som sagt innan: kommer du på ett bra sätt så var snäll och
dela med dig......
Tråkigt att höra
Jag ska testa jag med att lägga lite mer band på mig själv och sluta "fråga" om sex..
Det tråkiga är att jag har slutat med det i perioder, sen går jag runt jättelänge och bara väntar på att han ska ta intiativ, men inget händer. Ibland slutar det nästan med att jag BER honom på mina bara knän. Att få ett nej då är ju som att neka en diabetiker hans medicin. Typ.
Hoppas allt löser sig för er i alla fall, och kommer du på något som funkar, så.. Tell me
Citat:
Ursprungligen postat av dartagna
En högst relevant och befogad fråga i sammanhanget; Hur ofta onanerar din pojkvän och hur gamla är ni?
Nuförtiden: Aldrig
Strax över 20 båda två.
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
Tänkte också på det med runken. Det bästa vore ju om bruden visste det, det är ju svårt att få koll på.
Tappar jag sugen lite på bruden så brukar jag dra ner lite på runken sen efter några dagar vill man ju fan käka upp henne med kläderna på.
TS, Tycker du ska föreslå att göra en egen film. Gör lite manus ihop, filma och redigera, maska ansikten och radera filerna. Bränn på en cd som du har koll på.
Önskar att det funkade, men han verkar ha blivit helt asexuell
Nästan. JAG FICK LIGGA IGÅR, WOHOOO!
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Ni som sitter där med en man som inte vill sätta på er, har ni testat att göra er snygga, ursexiga undisar, och stå o vänta på knä i hallen när han kommer hem från jobb?
Har svårt att tänka mig att det finns män som skulle kunna motstå en avsugning när frugan står sådär het o klar när man kommer hem, och sen är det bara ner på alla fyra och de magiska orden "Knulla mig ordentligt, jag längtar efter din kuk"...
Den man som inte köper det, är gay.
Japp, jag har testat det mesta, men han har så lätt för att bara säga "nej jag orkar inte, jag är verkligen inte kåt".
Men det värsta av
ALLT är, att om jag bara får tillåtelse att försöka kåta upp honom, så lyckas jag ju i 9.99 fall av 10!
Om han bara tillåter mig att t.ex suga av honom.. Då blir han alltid jättekåt..
Känns som att han hindrar sig själv från att bli kåt ibland.
Eller är han bara lat måntro?