Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-02-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serpentinen-
Ja, för att det är sant, ärthjärna. Vafan skulle jag ljuga för?

Ja men om du nu vet allting bäst varför frågar du då om råd.

Jag lider med grabben!
Citera
2011-02-28, 23:01
Medlem
dartagnas avatar
Jag tror bestämt att han runkar, och självklart kan du inte motbevis detta påstående.

Det är en allmän missuppfattning bland dagens kvinnor att män endast tänder på yttre attribut.
Jag tror att alla killar som ser detta håller med om följande påstående:

Det spelar ingen roll hur snygg du är, hur fina bröst du har, eller hur vacker skapat rumpa du äger, så länge du är JOBBIG och TJATIG som människa, kommer du inte få så mycket kuk som du egentligen behöver för att känna dig åtråvärd.

Sitt nu där och gnäll över hans bristande sexuella lust, och negligera dig själv helt från ekvationen, det är trots allt vad somliga av er gör bäst.
Citera
2011-03-03, 02:13
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serpentinen-
Ja, för att det är sant, ärthjärna. Vafan skulle jag ljuga för?
Han ligger visst med mig, men om du har missat det så är mitt problem att det är så SÄLLAN, enligt mig. Jag har mer sexlust än honom. That's the problem.

Ja, jag är omöjlig att resonera med - när jag vet att jag har rätt. Och jag troooooooooor att jag vet mer om mitt förhållande än du. Faktiskt. Ja, det låter helt sjukt, jag vet, men det är faktiskt sant

Wanna bet?

Men om du stänger ner försvaret, och istället försöker ta in det vi säger till dig, du bad ju faktiskt om det!

Någonting är ju fel, antingen är du ful och osexig, eller så är han bög, eller så knullar han nån annan som är yngre/snyggare/mindre jobbig än du är...

Om det inte ens funkar att du slynar dig för honom, så är det något seriöst, han kanske rent av är jävligt trött på att ha dig i hasorna hela tiden?

Testat att sätta dig på en stol framför honom, sexigt pimpad och börja dildoleka ?

Funkar inte det, så måste du inse att det inte är honom det är fel på, ingen man kan vara SÅ okåt....
Citera
2011-03-03, 18:29
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Men om du stänger ner försvaret, och istället försöker ta in det vi säger till dig, du bad ju faktiskt om det!

Någonting är ju fel, antingen är du ful och osexig, eller så är han bög, eller så knullar han nån annan som är yngre/snyggare/mindre jobbig än du är...

Om det inte ens funkar att du slynar dig för honom, så är det något seriöst, han kanske rent av är jävligt trött på att ha dig i hasorna hela tiden?

Testat att sätta dig på en stol framför honom, sexigt pimpad och börja dildoleka ?

Funkar inte det, så måste du inse att det inte är honom det är fel på, ingen man kan vara SÅ okåt....

Eller så är han trött på att få pumpa henne, när hon ligger där som vilken säl som helst.

Vissa tjejer i förhållande verkar inte förstå att vi inte bara vill pumpa. Vi vill verkligen porrfilmsknulla i alla hål som finns.

Tänk på det när du ser en kille köpa tomater..inte fan ska han laga mat..Här ska pumpas!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in