Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-27, 20:32
Medlem
Min sambo sedan 7 r tillbaka bytte ut mig p en vecka. Jag r 26 r och har ftt mig en sn jvla brnna, omvrderar hela mnskligheten efter det hr. Har frsttt att det finns ca. tusen trdar om otrohet men knner att jag kanske borde skriva av mig lite.

Fr tv veckor sedan skulle jag p fest i vr gemensamma hemstad. Vi hade rest frn vrt hem i Stockholm tillsammans och gick p varsin fest p varsitt hll. Vi hade bestmt att vi skulle sova tillsammans hemma hos hennes frldrar efter att vi hade festat klart.

Jag hade festat klart, smg hem till hennes frldrar. Hon var inte dr. Jag ringer henne, fr ett mycket dmpat svar att hon ska sova kvar p festen hos sin kompis. Naiv som en hund gr jag och lgger mig i hennes frldrars gstrum.

Dagen drp ringer jag henne och frgar nr/hur hon reser tillbaka till Stockholm igen. Hon berttar att hon ska ka med sin vn i bil och att jag inte fr plats i den. Det var vl ungefr d jag brjade tycka att ngot var jvligt skumt. Jag sger till henne att hon verkar konstig, frgar om det r ngot, men det r det ju s klart inte. Fast jag hr att det r ngot.

Vl hemma i Stockholm, sndag kvll. Utan att ha ftt tag p henne under hela dagen bestmmer jag mig vid 20-tiden mig fr att ringa hennes kompis och frga om hon vet var fan hon r. Kompisen har ingen aning, och den dr bilen som min numera ex-sambo skulle ka med hade kt tidigt p morgonen.

Sen ringer hon, vid 21: "Jag r hos en annan kille och sover hr i natt". Jag fr hjrtklappning, ont i magen och typ panik. Frgar henne en massa osammanhngande grejer men lgger snabbt p. Packar lite grejer, tar med en flaska Jim Beam och hoppar in i en taxi till en polare. Super mig sjukt full.

Gr till jobbet dagen efter och gr med p att trffa henne eftert. Hon berttar att de hade trffats en vecka tidigare, p krogen, nr hon var i vr gemensamma hemstad nnu en gng. De hade haft kontakt i en vecka efter det och nsta gng hon var i stan gick hon allts hem till honom igen, nr jag allts sov hos hennes frldrar. Hon frgar pltsligt "vill du se en bild?" varp jag sger "Vafan, har du tagit kort p honom?". Nej, hon ska visa en bild p facebook frn sin telefon. Hon visar en bild p kille sjukt olik mig och ganska snygg. Bryr mig inte s mycket om det tills jag senare blir nyfiken och i en svag stund gr in p hans facebook, se nedan.

Samtalet slutar, vi bestmmer att vi bda ska tnka. Jag ringer henne tv dagar efter och sger att jag inte vill fortstta och att vi nu bara har det praktiska att lsa (bl.a. gemensam bostadsrtt). Samtidigt som jag kmpar fr att inte stlla mig p mina bara knn och be att hon kommer tillbaka...

Gr ngra dagar senare in p snubbens facebook och ser till min frvning att han inte alls var s snygg. Bitchen har blddrat fram den snyggaste bilden p honom fr att visa mig.

Ngon dag senare kommer jag p mig sjlv med att tnka: "varfr r det jag som sover p en kompis soffa?". Ringer henne och sger att hon ska flytta ut tills vi vet hur allt det praktiska lser sig. Hon ger till svar att hon inte hinner i helgen, fr hon ska trffa honom. Hon fr i sin tur till svar av mig att hon ska vara ute samma dag.

Nr jag kommer tillbaka till lgenheten har bitchen packat alla mina grejer i ldor. Hon trodde uppenbarligen att det bara var att kra p som vanligt, fast utan mig.

...

Det har nu allts gtt tv veckor sedan telefonsamtalet. Den frsta veckan prglades av smnbrist, nringsbrist, ont i magen, trning, alkohol, hjrtklappning och ngest. Jag tnkte att jag var vrdels - blir man behandlad som att man inte har ngot vrde tror jag ltt att det blir s.

Hon lt mig sova hos hennes frldrar nr hon knullade med honom. Hon ringde frn hans stlle och talade om det fr mig. Utbytt p en vecka, efter sju r tillsammans. Sju bra r. Jag skulle gra barn med henne.

...

Men det vnde s sjukt fort. En av mina kollegor (tjej med fstman och tv barn) bjd ut mig p krogen och vi har flrtat och sms:at i smyg efter det. Precis vad jag behver just nu. Samtidigt letar jag lgenhet, blev befordrad p jobbet och har bra vnner.

Mina knslor fr henne har fullkomligt rasat av mig efter det dr sveket. S det hr kanske r en ganska bra historia nd. Men kniven i ryggen gr s sjukt ont och jag fattar inte hur man kan bete sig s hr mot en person som man delat s mycket med.

Och att kollegan r villig att gra samma sak mot sin familj med mig fr mig ytterligare att ifrgastta vad fan tjejer r fr idioter egentligen.
Citera
2011-02-27, 20:41
Medlem
Zvezdass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartejan
...

Men det vnde s sjukt fort. En av mina kollegor (tjej med fstman och tv barn) bjd ut mig p krogen och vi har flrtat och sms:at i smyg efter det. Precis vad jag behver just nu. Samtidigt letar jag lgenhet, blev befordrad p jobbet och har bra vnner.

Jvligt ruttet utav henne att kunna gra ngot snt, jvla luder.
Och varfr flrtar du med en annan mans fstm nr du sjlv har blivit lmnad utav din sambo fr en annan snubbe?
Citera
2011-02-27, 20:41
Medlem
Nr1: gr inte samma sak mot den andra kille vars (stackas sate) blivande fru du fltta med, lite karma fr det fan vara.

Till dig s kan jag bara sga, livet suger pung ibland det r bara s det r, man reser sig efter smllarna och hakar sig framt.
Ge subban finget, hoppas henne ett jkligt pissigt liv och g vidare.
Citera
2011-02-27, 20:42
Medlem
ryamattas avatar
Bra att du verkar g vidare, fortstt vara stark!

Inte fr att vara dryg men vad hade du tnkt att vi skulle diskutera?
Citera
2011-02-27, 20:43
Medlem
Oj jvlar!!

Min frsta tanke r att du ska vara glad att du klarat dig undan en sdan tjej? Varfr undrar hon om du vill se en bild p honom? r hon helt knpp?
Riktigt ordentligt sviken du har blivit. Jag knner med dig. Jag fr ont i magen nr jag lser din text.

Jag har ganska nyss gjort slut med min pojkvn. Jag har frskt att inte sra honom p ngot stt s gott det gr, men bara att lmna honom har varit frjvligt. Fr jag bryr mig om honom. Din "tjej" verkar rligt talat skita totalt i dig och dina knslor. Kom ihg det sedan nr den nya killen dumpar henne. Goes around comes around.

Kan inte slppa det dr med att hon ville visa dig ett foto p honom. Det r s sjukt vidrigt gjort!!! Jag skms ver att vara kvinna nr andra kvinnor inte kan bete sig! Det r viktigt att komma ihg att alla r inte likadana. Mnga killar glmmer grna det. Men det finns massa bra tjejer.

Edit:

Citat:

Eh missade detta stycke! Varfr r du lika vidrig sjlv? Nr dessutom tjejen har barn.
Sluta gnll och klaga p tjejer nr du gr exakt samma sak sjlv!

Tycker dock fortfarande synd om dig fr vad du varit med om, men se till att vara bttre sjlv!!!
Senast redigerad av piss-nisse 2011-02-27 kl. 20:48.
Citera
2011-02-27, 20:45
Medlem
Varfr letar du efter en ny lgenhet?
Citera
2011-02-27, 20:47
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Vad jag frstr r du mest av allt srad fr att du r s jvla frvnad att ngot sdant hr kan ske efter 7 r utan att du sett ngra indikationer.

Problemet r att det troligen fanns indikationer, i mngder, och att din tjej troligen alltid varit och alltid kommer vara en frlorare till slyna. Du har ocks gjort misstaget att vara naiv, blgd eller bara renutsagt ignorant korkad.

Stt henne p plats och ta ingen skit nr hon r en fitta, ls allting enkelt och glm snorungen. Anamma instllningen att folk r piss och skit, du har ingen anledning att lita p ngon, utg drifrn och var skeptisk tills du hittar ngon som har svar p all, eller en stor del, av din skepsis.
Citera
2011-02-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryamatta
Bra att du verkar g vidare, fortstt vara stark!

Inte fr att vara dryg men vad hade du tnkt att vi skulle diskutera?

Knde mest fr att skriva av mig och att f just sna kommentarer som precis har rullat in, typ "jvla luder" och "var stark". Oavsett hur stark jag knner mig gr det fortfarande ganska ont nr bildspelet i huvudet stter igng.

Och angende kollegan, ja visst vore det dligt av mig att fortstta med henne...
Citera
2011-02-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avicenna
Varfr letar du efter en ny lgenhet?

Har tnkt att lta henne kpa ut mig och fixa ngot som bara r mitt. Men inget r bestmt.
Citera
2011-02-27, 20:54
Medlem
Fy fan, vilken JVLA idiotbrud allts. Hon borde lra sig veta hut.
Citera
2011-02-27, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Vad jag frstr r du mest av allt srad fr att du r s jvla frvnad att ngot sdant hr kan ske efter 7 r utan att du sett ngra indikationer.

Problemet r att det troligen fanns indikationer, i mngder, och att din tjej troligen alltid varit och alltid kommer vara en frlorare till slyna. Du har ocks gjort misstaget att vara naiv, blgd eller bara renutsagt ignorant korkad.

Stt henne p plats och ta ingen skit nr hon r en fitta, ls allting enkelt och glm snorungen. Anamma instllningen att folk r piss och skit, du har ingen anledning att lita p ngon, utg drifrn och var skeptisk tills du hittar ngon som har svar p all, eller en stor del, av din skepsis.

Jag kmpade extremt hrt med att inte be henne vlja mig istllet fr honom, i tre dagar. Sedan tror jag att jag fattade hur jvla grisig hon r.

Och det hr med indikationer. Visst har jag nog missat en del, men vi har faktiskt haft det vldigt bra. Srskilt det senaste halvret, innan dess var det lite krigt nr min brorsa pltsligt dog. Kanske var det under den kriga perioden nr jag inte var alfahannen som allt gick down hill.
Citera
2011-02-27, 21:01
Medlem
Citat:
Och angende kollegan, ja visst vore det dligt av mig att fortstta med henne...

Mycket dligt till och med.

Men va fan om 3 mnader r du tilbaka p ftterna och s lite vildhavre medans hon r ihop med herr "jag kmpade fr att se bra ut p EN bild". Vild murv bli bara btte ju ldre man blir fr d blir ju tjejerna yngre ocks, man ldras ju ivg frn tjugo strcket
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in