Citat:
Ursprungligen postat av svartejan
Tack fr stdet! Men nu tnker jag vara lite provokativ... Jag fattar att det inte r kosher av mig att kra p med kollegan, det gr jag. Men, jag r inte arg p snubben som tog min plats, jag r arg p mitt ex. Han har ingen skyldighet att bry sig om mig. Frstr du vad jag frsker komma fram till? Det hr med barnen komplicerar ju saken dock... och jag vill ju inte ens ha ngot serist.
Jag knner mig liksom som att jag fr/br vara ett sjlviskt svin efter det hr. Inte s smart kanske.
frst av allt, jag tror bara tjejen har den killen som ngot att "komma ver" dig med och fr att du ska m skit, fr det andra borde du inte hmnas med samma mynt och dra ned en annan kille som tror sig leva lyckligt och fridfullt med en tjej och 2 barn tnk sjlv hur du skulle knt dig om du hade haft barn med tjejen som nu var otrogen,
hur skulle du reagerat om du hade varit i samma stllning som den killen med 2 barn?
bara fr att du har blivit dumpad av ngot trgt fanskap s mste du ju inte frstra en annan persons frhllande som ToM r p ett djupare stadie n vad ditt var? :O
Lycka Till, hoppas du tnker efter vad du vill istllet fr att gra ngon annan tjej otrogen,
jag hoppas ven att du kommer f mer tur i dinna framtida frhllanden.