Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-28, 10:33
Medlem
Inser nu att jag kanske r lite i obalans som inte har reflekterat srskilt mycket hur svinig jag r som flrtar med kollegan.

Inte fan kan jag riskera att krossa en familj ver ett eventuellt ligg...
Citera
2011-02-28, 10:46
Medlem
aeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartejan
Inser nu att jag kanske r lite i obalans som inte har reflekterat srskilt mycket hur svinig jag r som flrtar med kollegan.

Inte fan kan jag riskera att krossa en familj ver ett eventuellt ligg...

Nu r det visserligen inte du som skulle vara den som r otrogen, men eftersom du har vetskap om att kvinnan i frga har familj s kanske du ska hlla dig undan.

I vrigt s vill jag bara sga, kudos till dig som kan st upp efter att ha gtt igenom det du har.
Citera
2011-02-28, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aeon
Nu r det visserligen inte du som skulle vara den som r otrogen, men eftersom du har vetskap om att kvinnan i frga har familj s kanske du ska hlla dig undan.

I vrigt s vill jag bara sga, kudos till dig som kan st upp efter att ha gtt igenom det du har.

Hennes vidriga beteende har hjlpt mig mycket att "komma ver" hndelsen. Det gr liksom inte att ta det personligt, det r fr utflippat. Dessutom gr hon det ganska klart att hon inte r en person att grta ver. Det knns liksom som att jag lskade en person som inte fanns.

Det r som sagt kniven i ryggen som gr ont. Och att hon fullstndigt har pissat ner sju r. Samt att jag varit tillsammans med henne sedan gymnasiet - jag vet inget annat och det r ju lite scary att brja hitta sig sjlv nu.

nnu en sak som r vidrig r ox grejen med att hon inte var ett std fr mig nr brorsan dog. Jag var svag och inte alls den dr personen som jag alltid varit, den som hon har kunnat luta sig mot. Har brjat inse att det var d hon tappade intresset. Jvla snorunge.
Citera
2011-02-28, 12:09
Medlem
Citat:
Oavsett vad som hnder med kollegan r jag absolut inte ute efter ngot som helst serist frhllande med henne. Jag frstr ju att hon r en lika stor bitch som mitt ex eftersom hon flrtar med mig.

Och det r ju halva grejen med mitt inlgg: hur fan kan mnniskor, inklusive min kollega (och kanske jag sjlv..), vara s hr jvla grymma mot dem de "lskar"?

Nyfiken frga... hur lnge har din kollega varit tillsammans med sin "partner"? Ocks ca. 7 r?

http://www.dailymail.co.uk/home/you/...marriages.html
Citera
2011-02-28, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Nyfiken frga... hur lnge har din kollega varit tillsammans med sin "partner"? Ocks ca. 7 r?

http://www.dailymail.co.uk/home/you/...marriages.html

Skert 10 r.

Sjukt intressant artikel... Men de frhllanden de nmner verkar ha vittrat snder, mitt och exets slutade explosionsartat. Jag kan som nmnt ha missat mycket men jag r fortfarande av uppfattningen att vi inte hade strre issues n vanligt nu nr det hr hnde. Vi hade det bra.
Senast redigerad av svartejan 2011-02-28 kl. 12:44.
Citera
2011-02-28, 14:10
Medlem
Mondes avatar
Jag blev s fruktansvrt arg p henne medan jag lste texten. Hon r ett pucko och du borde sparkat ut henne frn lgenheten av ren princip.

Vore det jag hade jag skrikit t henne att dra t helvete tills hon hade grtit. Usch vilket jvla ex...

Positivt, din sjlsfrnde finns fortfarande dr ute och hon kommer sakna att ha tappat en sdan bra kille som dig. Lycka till kompis!
Citera
2011-02-28, 16:49
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Tack fr stdet! Men nu tnker jag vara lite provokativ... Jag fattar att det inte r kosher av mig att kra p med kollegan, det gr jag. Men, jag r inte arg p snubben som tog min plats, jag r arg p mitt ex. Han har ingen skyldighet att bry sig om mig. Frstr du vad jag frsker komma fram till? Det hr med barnen komplicerar ju saken dock... och jag vill ju inte ens ha ngot serist.

Jag knner mig liksom som att jag fr/br vara ett sjlviskt svin efter det hr. Inte s smart kanske.

frst av allt, jag tror bara tjejen har den killen som ngot att "komma ver" dig med och fr att du ska m skit, fr det andra borde du inte hmnas med samma mynt och dra ned en annan kille som tror sig leva lyckligt och fridfullt med en tjej och 2 barn tnk sjlv hur du skulle knt dig om du hade haft barn med tjejen som nu var otrogen,
hur skulle du reagerat om du hade varit i samma stllning som den killen med 2 barn?
bara fr att du har blivit dumpad av ngot trgt fanskap s mste du ju inte frstra en annan persons frhllande som ToM r p ett djupare stadie n vad ditt var? :O

Lycka Till, hoppas du tnker efter vad du vill istllet fr att gra ngon annan tjej otrogen,
jag hoppas ven att du kommer f mer tur i dinna framtida frhllanden.
Citera
2011-02-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menimienai
Lycka Till, hoppas du tnker efter vad du vill istllet fr att gra ngon annan tjej otrogen,
jag hoppas ven att du kommer f mer tur i dinna framtida frhllanden.

Jag tnker s det knakar. P riktigt. Men jag har ett snt sjukt bekrftelsebehov att jag knappt kan slita mig frn att fortstta med kollegan. Antar att sjlvknslan fick sig en trn.
Citera
2011-02-28, 17:38
Medlem
SwedishMilks avatar
Citat:
Jag fattar att det inte r kosher av mig att kra p med kollegan, det gr jag. Men, jag r inte arg p snubben som tog min plats, jag r arg p mitt ex. Han har ingen skyldighet att bry sig om mig. Frstr du vad jag frsker komma fram till? Det hr med barnen komplicerar ju saken dock... och jag vill ju inte ens ha ngot serist.
Jo, det hvdar jag att han har. Visste han att den han strulade med hade en pojkvn s har han faktiskt ett ansvar. Jag vet att de flesta inte hller med mig, det frstr man bara genom att lsa kommentarerna i den hr trden. Men jag lever efter devisen, "jag behandlar folk som jag vill att de ska behandla mig". Jag vill kunna g och lgga mig p kvllen och veta att jag under dagen inte varit ett sjlviskt svin som bara sett till mitt eget bsta och fullstndigt struntat i andra. Fr jag bryr mig - vilket sorglig nog r sllsynt i dag.
Citat:
Jag knner mig liksom som att jag fr/br vara ett sjlviskt svin efter det hr. Inte s smart kanske.
S bara fr att nn behandlar dig som ett svin s r det ok att bete sig som ett eller behandla andra likadant?

Men jag vet att jag talar fr dva ron s det hr blir det sista inlgget fr min del.
Citera
2011-02-28, 17:40
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Jag tnker s det knakar. P riktigt. Men jag har ett snt sjukt bekrftelsebehov att jag knappt kan slita mig frn att fortstta med kollegan. Antar att sjlvknslan fick sig en trn.

om du har utseendet s att en tjej med 2 barn kan tnka sig vara otrogen s tror jag inte att du har ngot problem , g ut p krogen och kr p ett ONS s kommer du f bekrftelse s det rcker och blir ver ^^
Citera
2011-02-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus
Jvla ruttet. Du frtjnar bttre.
Om det hade vart jag, jag hade gtt berserk.
Du tar det som en man, vilket r bra. Men sjlv skulle jag gtt och huggit ner horan fr att sedan hugga ihjl killen.
Sen, lmnat in mig till polisen.

Detta r bevis p att du tar det som en man, jag skulle tagit det som en dre och frstrt livet.

Jag tycker synd om dig. Och jag tycker du r stark, som tar dig igenom detta.

Vi ska komma ihg att jag krktes av ngest frsta veckan. P riktigt allts, jag krktes p tisdagen nr bildspelet satte igng i huvudet. Jag grt senast igr nr jag tnkte p hur jvla synd det var om mig som rkat ut fr det hr och som knner sdan smrta i hjrtat.

Samtidigt r hon dd fr mig nu. Sten-jvla-dd.
Citera
2011-03-01, 16:30
Medlem
Phosphoruss avatar
Citat:
Vi ska komma ihg att jag krktes av ngest frsta veckan. P riktigt allts, jag krktes p tisdagen nr bildspelet satte igng i huvudet. Jag grt senast igr nr jag tnkte p hur jvla synd det var om mig som rkat ut fr det hr och som knner sdan smrta i hjrtat.

Samtidigt r hon dd fr mig nu. Sten-jvla-dd.
Jo, men jag tror att det r ganska normalt. Och det r inte omanligt att grta s du vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in