Vet inte riktigt vad ni menar med en rallarsving men jag gissar på att det är en o-ortodox sving bara, i såna fall brukar dom inte vara så hårda och hinner man se den och är beredd duckar man helst och möjligtvis single leg takedown (fast man följer inte med ner på marken).
Hinner man inte ducka kan man försöka att snabbt gå in i clinch eller helt enkelt stå i guard, ta några svingar och ge tillbaka.
rallarsving e som en dröm för en boxare; lätt att blocka, lämnar motståndarens tryne vidöppet som en piltavla med bullseye och långsamt nog för en tränad boxare att kontra med en fet smäll mitt i planeten innan rallarsvingen ens nått fram
Är du bra på händer så satsa på att gå under med ett ordentligt slag mot bröstkorgen, har du bättre fötter backa och frontklicka farmor ur personen (var extremt säker på att den sitter)
Jag har fått lära mig att möta upp armen som kommer med en eller två armar som skydd.
Därefter är det väl bara använda fantasin. Smaksak vad du vill göra med honom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!