• 3
  • 4
2011-03-10, 18:24
Medlem
Gamble33s avatar
Vet inte riktigt vad ni menar med en rallarsving men jag gissar på att det är en o-ortodox sving bara, i såna fall brukar dom inte vara så hårda och hinner man se den och är beredd duckar man helst och möjligtvis single leg takedown (fast man följer inte med ner på marken).

Hinner man inte ducka kan man försöka att snabbt gå in i clinch eller helt enkelt stå i guard, ta några svingar och ge tillbaka.

// Internet Krigaren
Citera
2011-03-10, 21:56
Medlem
Kebabsugers avatar
va fan, sätt handen på örat så träffar han bara din arm
Citera
2011-03-10, 23:06
Medlem
Moffegrevs avatar
Dyk på benen, alltså en double leg takedown. Eller ge helt enkelt fan i fylleslagsmål.
Citera
2011-03-10, 23:31
Bannlyst
rallarsving e som en dröm för en boxare; lätt att blocka, lämnar motståndarens tryne vidöppet som en piltavla med bullseye och långsamt nog för en tränad boxare att kontra med en fet smäll mitt i planeten innan rallarsvingen ens nått fram
Citera
2011-03-10, 23:52
Medlem
Anderrssss avatar
Är du bra på händer så satsa på att gå under med ett ordentligt slag mot bröstkorgen, har du bättre fötter backa och frontklicka farmor ur personen (var extremt säker på att den sitter)
Citera
2011-03-11, 00:02
Medlem
ducka och ta ner fanskapet på arslet alternativt sätt en thaiclinch såfort en othight krok kommer, det tyckte jag var lätt då jag körde muay thai
Citera
2011-03-11, 00:22
Medlem
Rumcajss avatar
Jag har fått lära mig att möta upp armen som kommer med en eller två armar som skydd.
Därefter är det väl bara använda fantasin. Smaksak vad du vill göra med honom.
Citera
2011-03-11, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
så du skall potentiellt döda personen bara för att denne är full och råkar rallasvinga dig... oh vad jag älskar krav maga *ironi*

haha
Citera
2011-03-11, 22:56
Medlem
bjohos avatar
"frontklicka farmor ur personen" - Detta måste vara det enskilt mest intressanta citat jag sett på FB, någonsin. Kan någon visa hur man gör det?
Citera
2011-03-16, 10:09
Medlem
_Monk_s avatar
Dropkicka motståndaren i ansiktet! erkänn nu det vore jävligt coolt

Eller så blockar man med underarmen och nitar motståndaren över käften... vad vet jag...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in