2011-02-28, 18:57
Medlem
RadioGaGas avatar
r det okej att gifta sig rik om man r kille? Jag menar inte att gifta sig med en 90-rig krring som ligger p ddsbdden eller vara en solochvrare. Utan mer att omge sig kring snuskigt rika och frska f en tjej i jmlik lder att bli intresserad av mig. Hur r det moraliskt?

Jag kanske fr vidga vyerna bort frn gra Sverige. Ngonstans dr vita pojkar gr t som smr i solsken.
Citera
2011-02-28, 19:01
Medlem
Det r lttare om du inte r s noga med din sexuella lggning. Annars kan du ju kra som han i snabba cash, utge dig fr att vara rik.
Citera
2011-02-28, 19:05
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badden
Det r lttare om du inte r s noga med din sexuella lggning. Annars kan du ju kra som han i snabba cash, utge dig fr att vara rik.

Sdan r jag inte.
Citera
2011-02-28, 19:05
Medlem
Det r nog lttast om du sjlv sger dig vara rik. Det kostar ju dock p att ltsas vara rik tillrckligt lnge fr att gifta sig. S ur den aspekten r det nog bst att vara rlig. Sen handlar det vl lite om hur rikt du menar.

r det lokala byggjtten med ngra miljoner p fickan r det nog inga problem r det frken Von silverguldhjelm med jttevning p strandvgen och med gods i vrmland och sommarslott i Provance du ska gifta dig med s blir det nog tuffare om du r vanlig lodis

Men allt handlar vl om tjejen och hur vl du fr dig.
Citera
2011-02-28, 19:12
Medlem
RadioGaGas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Det r nog lttast om du sjlv sger dig vara rik. Det kostar ju dock p att ltsas vara rik tillrckligt lnge fr att gifta sig. S ur den aspekten r det nog bst att vara rlig. Sen handlar det vl lite om hur rikt du menar.

r det lokala byggjtten med ngra miljoner p fickan r det nog inga problem r det frken Von silverguldhjelm med jttevning p strandvgen och med gods i vrmland och sommarslott i Provance du ska gifta dig med s blir det nog tuffare om du r vanlig lodis

Men allt handlar vl om tjejen och hur vl du fr dig.

Just drfr gr svenska tjejer bort. Funderar mer i sydligare lnder dr nordpojkar r populra. Typ ngot arabland kanske. En dotter till en oljeshejk vore inte dumt.

Och jag vill inte ljuga att jag r rik nr jag inte r det.
Senast redigerad av RadioGaGa 2011-02-28 kl. 19:17.
Citera
2011-02-28, 19:22
Medlem
Jag skulle tro frmst pga frdomar att de r mer strikta i arablnder. Man r nog inte intresserad av att se sin frmgenhet glida ivg till ngon vit man som glider ner och frfr hans dotter

skulle tro att svenska verklassen r den som r mest flexibel. UK knns ju duktigt omjligt. Men det r som sagt bara frdomar frn min sida..
Citera
2011-02-28, 20:00
Medlem
skolmatsals avatar
Gifta sig rikt r nog inga problem, att skilja sig till frmgenheten kan du nog glmma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in