Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-01, 16:29
Medlem
Gott folk, grejen är följande: Mitt förhållande med min förra tjej (hon 24, jag 19) var lite knepigt. Innan vi blev ihop tyckte jag hon var så in i helvetes snygg, och ville till varje pris ha henne. Till slut hamnade vi i hennes lägenhet och började knulla, allt efter en blöt utekväll. Både hon och jag var fulla, jag lite mer kanske så jag minns inte jättemycket från själva knullandet.

Efter det sågs vi regelbundet, och vi var båda intresserade av att inleda ett förhållande. Men spöken i min hjärna ställde till det, det slutade varje gång med att jag inte kunde fullborda knullet, det var alltid en otrolig besvikelse. Det tog på mitt självförtroende nått så oerhört, eftersom jag inte hade haft erektionsproblem med tidigare sexpartners.

Eftersom den här tjejen var den senaste jag hade sex med så känner jag mig nere nu. Jag träffar nämligen en ny tjej nu, vi har "dejtat" i några dagar, och vi är i stadiet där det fannemej är dags att knulla, jag känner det och jag vet att hon också gör det. Jag borde vara väldigt ivrig, men faktum är att jag mer känner mig rädd. Tänk om samma skit händer med denna? Vad ska hon säga? Vem kommer hon att berätta det för? Ja ni fattar.

Vad fan ska jag ta mig till? Någon som är i samma sits kanske som kan komma med nått vettigt? Jag kan liksom inte bara njuta av känslan av att jag snart ska få knulla the living shit ur henne, jag tänker nästan bara på att min kuk kommer att svika mig. Kukjävel...

FYI så är den här nya bruden tusen ggr hetare än den förra (som jag egentligen aldrig riktigt tände på efter att vi blivit tillsammans). Hon är också mer generös med att visa att hon vill ha mig (rent kroppsspråksmässigt), dvs hon är mer aggressiv, vilket jag ÄLSKAR. Jag känner inte längre att jag måste hävda mig och bevisa att jag minsann duger (som fallet var med min förra; iom att hon var äldre, mer erfaren etc).

Alla råd och uppmuntrande ord välkomnas, tack på förhand!

/Chippen
Citera
2011-03-01, 16:39
Medlem
Anubi7es avatar
Du låter nervös, och det är många som är. Sex är ofta pirrigt och det är många som är nervösa och oroliga (speciellt när det är med en ny partner), så ta tid på dig, ta det lugnt och stressa inte.

Om du ändå känner dig nervös, prata med henne om det, berätta hur du känner. Det löser sig, bara du inte hänger upp dig på det. Se till att ni båda är bekväma så ska du se att det blir bra.
Citera
2011-03-01, 16:40
Medlem
Pungspark..s avatar
Det där kommer du greja galant bara du tar det lugnt och inte stressar upp dig..
Det är trots allt bara sex
Citera
2011-03-01, 16:48
Medlem
du säger "inte kunde fullborda knullet" och "erektionsproblem" vilket för mig är två olika saker.

började ni knulla å sen vissnar den? eller kommer den aldrig upp?

sen är väl en klassiker att du fixar så ni ligger å småmyser i sängen, du tar kommandot å ger henne lite oralt.. , känner du att det får igång dig är det bara pang på rödbetan!
Senast redigerad av urkbulle 2011-03-01 kl. 16:51.
Citera
2011-03-01, 16:56
Bannlyst
Ta det lugnt bara du lever år 2011 skulle det låsa sig totalt finns det ju piller att köpa!
Citera
2011-03-01, 17:44
Medlem
lite prestations ångest här kanske hehe

Lång förspel med mycket sug och slick, får henne att komma med tungan så åker din självkänsla upp igen och kuken därefter.
Citera
2011-03-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urkbulle

sen är väl en klassiker att du fixar så ni ligger å småmyser i sängen, du tar kommandot å ger henne lite oralt.. , känner du att det får igång dig är det bara pang på rödbetan!

Det där gillar jag faktiskt, hur kan jag inte ha tänkt på det innan? Ska lätt köra det nästa gång tillfälle bjuds.

Tack för alla svaren, hjälper mycket. Det där med att ta upp det med henne känns inte riktigt på kartan, jag litar inte på henne helt ännu.

Det känns annorlunda med den här tjejen, hon får mig att känna mig som en man om ni fattar vad jag menar. Mitt självförtroende höjs när hon är så aggressiv med att visa hur hon känner. Jag tror att det kommer att hjälpa mitt psyke när det väl är skarpt läge i sängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in