Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-02, 00:07
Medlem
Hej hej!

Vad fan ska jag göra?! :/

pz!
Senast redigerad av tuurtles 2011-03-02 kl. 00:55.
Citera
2011-03-02, 00:10
Medlem
warums avatar
Är du 13 år?

gå fram till han och snacka IRL, ganska enkelt att skita i att svara i ett sms eller samtal.
Citera
2011-03-02, 00:14
Medlem
bizarroboys avatar
Du får väl ringa till honom, eller prata med honom "irl", så att säga. Vad är alternativen? Med tanke på hans reaktion så är han med största sannolikhet inte intresserad av dig på något romantiskt sätt, han hade agerat annorlunda i så fall.

Har ni ungdomar slutat prata med varandra? Jag kan för mitt liv inte begripa vad man vill ha ut av en tråd som denna.
Citera
2011-03-02, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bizarroboy
Du får väl ringa till honom, eller prata med honom "irl", så att säga. Vad är alternativen? Med tanke på hans reaktion så är han med största sannolikhet inte intresserad av dig på något romantiskt sätt, han hade agerat annorlunda i så fall.

Har ni ungdomar slutat prata med varandra? Jag kan för mitt liv inte begripa vad man vill ha ut av en tråd som denna.

Telefon var det enda alternativet av olika anledningar. Och jag kan väll inte åka hem till han och banka på och bete mig som årets stalker.

Frågan är bara om jag ska skriva något mer åt han, alternativt ringa och säga VAD
Citera
2011-03-02, 00:21
Medlem
aiiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuurtles
Telefon var det enda alternativet av olika anledningar. Och jag kan väll inte åka hem till han och banka på och bete mig som årets stalker.

Frågan är bara om jag ska skriva något mer åt han, alternativt ringa och säga VAD

Du ska absolut inte skriva någonting mer. Helst vill du prata med honom direkt, men telefon kan väl tänkas fungera.
Vad du ska säga? Det kan inte direkt vi svara på, du kanske vill fråga honom om han har några känslor för dig, berätta att du kan tänka dig fortsätta att bara vara vänner annars, etc...
Citera
2011-03-02, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aiis
Du ska absolut inte skriva någonting mer. Helst vill du prata med honom direkt, men telefon kan väl tänkas fungera.
Vad du ska säga? Det kan inte direkt vi svara på, du kanske vill fråga honom om han har några känslor för dig, berätta att du kan tänka dig fortsätta att bara vara vänner annars, etc...

Men ska jag verkligen behöva dra ett svar ur han? Bollen är väll hos han nu liksom?
Eller så skriver jag världens längsta sms om att jag inte menade det jag sa och fortsätter vara hemligt och olyckligt kär i han. Nä fyfan.
Citera
2011-03-02, 00:35
Medlem
Carpedijems avatar
Han gillar dig inte eftersom han inte svarat. Det kommer inte bli som förut i alla fall. Han kommer säkert tro att du vill vara med honom bara för du är kär i honom, även om du bara vill ses.
Citera
2011-03-02, 00:39
Medlem
aiiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuurtles
Men ska jag verkligen behöva dra ett svar ur han? Bollen är väll hos han nu liksom?
Eller så skriver jag världens längsta sms om att jag inte menade det jag sa och fortsätter vara hemligt och olyckligt kär i han. Nä fyfan.

Hur gammal är du egentligen? Bollen är hos honom, ja, men vill du ha ett svar är det bäst att ställa frågan.

Det där SMS:et du talar om skulle antagligen vara det sämsta beslutet jag någonsin hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in