Hej!
Jag undrar vad man kan ha för spel till PlayStation Move. Kan man köra med t.ex. en helt vanlig MW2-skiva, eller måste man ha speciella spel för just Move?
Varför jag undrar är för att jag funderar på att köpa kontroller och en så kallad "eye".
Hej!
Jag undrar vad man kan ha för spel till PlayStation Move. Kan man köra med t.ex. en helt vanlig MW2-skiva, eller måste man ha speciella spel för just Move?
Varför jag undrar är för att jag funderar på att köpa kontroller och en så kallad "eye".
Tacksam för svar!
Så vitt jag vet måste det stå att spelet stödjer Move på fodralet, och jag tror inte att MW2 är tillräckligt nytt för att stödja Move
Det finns hittills inte så många bra spel till Playstation Move. Dom jag skulle rekommendera är Killzone 3, Heavy Rain: Move edition och Resident evil 5: Gold edition
Har lirat xantal timmar killzone 3 nu med move, ruskigt roligt i sp men i mp känns det som man ligger lite i underläge med move.. Ska dock införskaffa sharp shootern till move såfort det släpps i Sverige då blir det att kötta i mp med! ;p
Har lirat xantal timmar killzone 3 nu med move, ruskigt roligt i sp men i mp känns det som man ligger lite i underläge med move.. Ska dock införskaffa sharp shootern till move såfort det släpps i Sverige då blir det att kötta i mp med! ;p
precis tror den släpps 13 eller 15 mars i Sverige finns dock redan att beställa från diverse utlänska sidor.. Den ser ju ut som en påse skit men tror det kan vara rätt roligt att lira med. En av få "pistolliknande" tillbehör som har fått (för det mesta) bra kritik.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!