Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-03, 19:26
Medlem
Hej!
Jag undrar vad man kan ha för spel till PlayStation Move. Kan man köra med t.ex. en helt vanlig MW2-skiva, eller måste man ha speciella spel för just Move?

Varför jag undrar är för att jag funderar på att köpa kontroller och en så kallad "eye".

Tacksam för svar!
Citera
2011-03-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GronqvisT
Hej!
Jag undrar vad man kan ha för spel till PlayStation Move. Kan man köra med t.ex. en helt vanlig MW2-skiva, eller måste man ha speciella spel för just Move?

Varför jag undrar är för att jag funderar på att köpa kontroller och en så kallad "eye".

Tacksam för svar!
Så vitt jag vet måste det stå att spelet stödjer Move på fodralet, och jag tror inte att MW2 är tillräckligt nytt för att stödja Move
Citera
2011-03-03, 21:39
Medlem
okej tack!
Citera
2011-03-03, 22:26
Medlem
ojala77s avatar
Killzone 3 stödjer Move testa det
Citera
2011-03-04, 22:07
Medlem
REALINs avatar
Killzone 3 som är en riktigt bra fps shooter på PS3, stödjer move till 100%! Skaffa det.
Citera
2011-03-05, 20:40
Medlem
FrozenFears avatar
Det finns hittills inte så många bra spel till Playstation Move. Dom jag skulle rekommendera är Killzone 3, Heavy Rain: Move edition och Resident evil 5: Gold edition
Citera
2011-03-06, 02:22
Medlem
-TRINIX-s avatar
Heavy Rain skulle vara intressant med Move, har kört igenom spelet vanligt.

Men alltså det här med Move, är det typ som en rip-off på Wii eller funkar det? Har inte riktigt fattat det än.
Citera
2011-03-06, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -TRINIX-
Heavy Rain skulle vara intressant med Move, har kört igenom spelet vanligt.

Men alltså det här med Move, är det typ som en rip-off på Wii eller funkar det? Har inte riktigt fattat det än.

"Ripoff" på wii med mycket bättre precision och du får ha en dildo i handen!
Citera
2011-03-06, 18:23
Medlem
Har lirat xantal timmar killzone 3 nu med move, ruskigt roligt i sp men i mp känns det som man ligger lite i underläge med move.. Ska dock införskaffa sharp shootern till move såfort det släpps i Sverige då blir det att kötta i mp med! ;p
Citera
2011-03-06, 21:43
Medlem
FrozenFears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stribb
Har lirat xantal timmar killzone 3 nu med move, ruskigt roligt i sp men i mp känns det som man ligger lite i underläge med move.. Ska dock införskaffa sharp shootern till move såfort det släpps i Sverige då blir det att kötta i mp med! ;p

Är det en sån här, för då har den redan kommit. http://www.webhallen.com/spel/playst...gun_attachment

Edit: My bad... http://pinoytutorial.com/techtorial/...arpshooter.jpg
Citera
2011-03-06, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFear

Edit: My bad... http://pinoytutorial.com/techtorial/...arpshooter.jpg
precis tror den släpps 13 eller 15 mars i Sverige finns dock redan att beställa från diverse utlänska sidor.. Den ser ju ut som en påse skit men tror det kan vara rätt roligt att lira med. En av få "pistolliknande" tillbehör som har fått (för det mesta) bra kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in