2011-03-06, 22:26
Bannlyst
hejsan! Jag har suttit och tänkt på det här så många gånger att jag blir snurrig, behöver lite råd. Jag opererade min näsa förra året i stockholm, det blev absolut inte som jag ville och kirurgen var otroligt okunnig. Jag vet nu att jag inte tänker spendera så mycket pengar på att opereras i sverige.

Jag vill operera mig utomlands, men har otroligt svårt för att försöka få till allt. Det är ju både kostnaden till kliniken, flyg och hotell, andra språk och kulturer. Det låter så himla svårt, men jag har velat operera min näsa i 5 år nu och orkar inte vänta mer.

Problemet är att jag måste åka själv för ingen jag känner kan förja med på resan med mig. Några som blivit opererade utomlands? Några länkar? kommentarer? tips? Känner mig helt vilse!

/sara 23
Citera
2011-03-06, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara.e
hejsan! Jag har suttit och tänkt på det här så många gånger att jag blir snurrig, behöver lite råd. Jag opererade min näsa förra året i stockholm, det blev absolut inte som jag ville och kirurgen var otroligt okunnig. Jag vet nu att jag inte tänker spendera så mycket pengar på att opereras i sverige.

Jag vill operera mig utomlands, men har otroligt svårt för att försöka få till allt. Det är ju både kostnaden till kliniken, flyg och hotell, andra språk och kulturer. Det låter så himla svårt, men jag har velat operera min näsa i 5 år nu och orkar inte vänta mer.

Problemet är att jag måste åka själv för ingen jag känner kan förja med på resan med mig. Några som blivit opererade utomlands? Några länkar? kommentarer? tips? Känner mig helt vilse!

/sara 23

Om du blev missnöjd, kan du inte kräva pengarna tillbaka eller en till operation som utförs av annan kirurg?

Kolla upp kliniker i England, det kanske kostar lite mer än vad det gör i Thailand och Turkiet men dom har mycket bättre kirurger. Du kan aldrig vara på den säkra sidan om du gör det i Asien, hur kunniga är kirurgerna där egentligen?

Kan du visa en bild på din näsa?
Citera
2011-03-07, 02:28
Medlem
bigpoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara.e

Hej Sara.

Iran är landet du ska åka till. De ska tydligen vara bäst i världen på näsoperationer.
http://www.cbsnews.com/stories/2005/...in692495.shtml
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in