Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2011-03-10, 20:46
Medlem
Jag r inte mer insatt n s, kommer inte ihg var jag lste det men tror inte det var srskilt sker klla, bsta och skraste sttet att komma in mste ju vara att knna ngon dr inne..
Citera
2011-03-10, 23:13
Medlem
Chiranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bi2ter
Jag vet inte vad sekten heter.

Det finns en sekt som heter "Children of god" dr dem uppmuntrar till sex med barn, sex inom familjen och allt annat snt dr som fr en att bara vilja skra halsen av dem.
Citera
2011-03-11, 00:56
Medlem
Bassgores avatar
Har svrt att fatta varfr man skulle kunna g omkring och gra nt tecken dagarna i nda???
Det mste ju ge snabbare utdelning, om man r ute efter sex, att bara ragga sjlv liksom, ntet, krogen, whatever...

Men ok, fr att gra det lite roligare s sg att dom finns... De kanske har, bara fr att gra det nnu roligare, 2000 medlemmar i Sverige, vilket frmodligen r alldeles fr mycket.
Sverige har ju en befolkningnsmngd som r en bit ver 2000 personer.

r det ngon matematiker som kan rkna ut va oddsen r, och hur mnga gnger man mste upprepa tecknet fr "jag vill knulla", innan man fr napp????
Senast redigerad av Bassgore 2011-03-11 kl. 00:57. Anledning: edit
Citera
2011-03-12, 19:43
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassgore
Har svrt att fatta varfr man skulle kunna g omkring och gra nt tecken dagarna i nda???
Det mste ju ge snabbare utdelning, om man r ute efter sex, att bara ragga sjlv liksom, ntet, krogen, whatever...

Men ok, fr att gra det lite roligare s sg att dom finns... De kanske har, bara fr att gra det nnu roligare, 2000 medlemmar i Sverige, vilket frmodligen r alldeles fr mycket.
Sverige har ju en befolkningnsmngd som r en bit ver 2000 personer.

r det ngon matematiker som kan rkna ut va oddsen r, och hur mnga gnger man mste upprepa tecknet fr "jag vill knulla", innan man fr napp????

Oddsen fr att ngon ska vara med i sekten blir d 4651 mot 1 (berknat p befolkningen 2009). Bor man i exempelvis Dals-Eds kommun (befolkning 4710) kan man allts roa sig med att gra hemliga tecken till samtliga invnare, statistiskt stt ska det finnas en rackare dr.

Jag tnkte sjlv prva att sprida den hr sagan till ngra av mina dummare vnner ikvll, tack fr en rolig trd TS.
Senast redigerad av Smutz 2011-03-12 kl. 19:47.
Citera
2011-03-12, 22:05
Medlem
Bassgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Oddsen fr att ngon ska vara med i sekten blir d 4651 mot 1 (berknat p befolkningen 2009). Bor man i exempelvis Dals-Eds kommun (befolkning 4710) kan man allts roa sig med att gra hemliga tecken till samtliga invnare, statistiskt stt ska det finnas en rackare dr.

Jag tnkte sjlv prva att sprida den hr sagan till ngra av mina dummare vnner ikvll, tack fr en rolig trd TS.

najs jobbat... d ska man bara frska lra sig tecnket...hahaha
Citera
2011-03-18, 05:20
Medlem
bluecafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz

Fast om du sjlv r medlem r du ju statistiskt sett ensam i dals-ed och d lr du kunna signalera till alla andra utan att komma nn vart. Ouch
Citera
2011-03-18, 20:13
Medlem
berlords avatar
Det rda bandet mste inte sitta p en solstol. Det kan variera. Men strst risk att stta p det torde vara p ett nakenbad eller kanske en Camping.

Se lnk, ls grna om nakenbadet p samma sida med.
http://www.svenskaswingers.se/index....&id=7&Itemid=6
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in