Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-07-29, 20:46
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Vet du det?
Citera
2003-07-29, 22:28
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Maskerad mask? Ska du fiska anonymt?

/Johan

(sorry, kunde inte låta bli ...)
Citera
2003-07-29, 23:37
Medlem
Ralfons avatar
Fattar inte heller, alla maskar ser väl likadana ut på ett ungefär? Om du menr mask som i mask som man kan ha för ansiktet, hur maskerar man en sådan? Du vill alltså ha en mask som det sitter ännu en mask på då eller? :?: :?: :?:

Men jaha, nu fattar jag=) Det var ju en olycklig särskrivning...killen vill ha en maskeradmask :idea: en mask ämnad för en maskerad-tillställning...=)
Citera
2003-07-30, 00:21
Medlem
oGGos avatar
Svensken Von Svensken vill ha en mask i fin kvalitet. Jag börjar ana lite uta på stan och knacka bög nu eller nåt!

Vafan spelar det för roll vilken kvalitet det är!

Annars kan du ju alltid köpa en mössa som är "dubbelvikt.
Sedan viker du ut innerdelen och klipper ut ögon och syr sick-sack runt hålet!
Citera
2003-07-30, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
Men jaha, nu fattar jag=) Det var ju en olycklig särskrivning...killen vill ha en maskeradmask :idea: en mask ämnad för en maskerad-tillställning...=)

Hahaha, tog ett tag för mig att knäcka den nöten.

Finns väl en massa utstyrsel och maskar på Buttrix?
Citera
2003-07-30, 09:18
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Anledningen till att det ska vara en "mask" med bra kvallite, och se verklig ut och "levande" är för att jag ska klä en skylt docka och ha bakom mitt Black-Jack bord, alt min bar.
Helst ska det vara en kändis.

Jag tyckte det var en bra ide och ha en kändis bakom bordet.
Citera
2003-09-13, 11:19
Medlem
Maskerad

Maskerad på gång…

Är det någon som har något kuligt förslag på vad man kan ha på sig? Har funderat på fönstertittare, pizzabagare eller helt enkelt ställa upp i morgonrock.

Det bör vara något lätt som jag kan slänga ihop själv, har inte hur mycket tid som helst kvar nu.
Citera
2003-09-13, 11:41
Medlem
Nudist är nog det bästa. Då sparar du dessutom pengar på kläder .
Citera
2003-09-13, 12:56
Medlem
kaizens avatar
låtsas att du är osynlig.. då kan du sitta hemma och spela tv-spel.
själv har jag en förkärlek till att klä ut mig till tjej. 4 av 5 gånger så har jag klätt ut mig till tjej.
Citera
2003-09-17, 00:09
Medlem
ryllemans avatar
Superhjälte funkar, det var jag en gång på en maskerad, långkalsipper å tajt tröja, slängkappa i frotte, svarta gummistövlar, militärens motorcykelhandskar (dom där med gigantiska slag) och ett lasersvärd. blev en strålande succe. polaren förlorade körkortet när vi var för lata för att gå 300 meter hem till honom från festen. bängen snöt polaren och skickade iväg mej, dom ville inte ens plocka in mig på tillnyktring fast jag frågade så snällt. troligtvis alltför impade av min snajdiga utstyrsel.
Citera
2003-09-17, 00:17
Medlem
jag brukar ha min gröna plyschklänning i tid och otid, den är skön, luftar pungen och sitter jävligt bra på min ölmage... fast efter att man skaffade brud har den inte fått vara med så mycket, hon gillar inte att hennes man ser ut som en dålig transa
Citera
2003-09-17, 07:12
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Palestinaschal, grön uniformsjacka, skäggstubb...Sen kan du glida ut på dansgolvet och nynna "Yassir, i can boogie"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in