Hejsan.
För väldigt länge sen så fick jag med en mod (tror jag det var) från någon tidsskrift (kan ha varit PC för Alla eller något liknande). Ni vet, de skickar med en CD-skiva med massa gratisprogram och lite saker.
Denna moden gav väldigt många nya enheter och funktioner till Red Alert 2.
T.ex. gjorde de air craft carriers, man kunde ha delfiner, tanks som sköt elektricitet, nya murar, grindar till murarna, stealth bombers och gud vet vad det var.
Men framför allt hade de gjort så att när man inte körde campaign mode utan körde skirmish så kunde man välja en inställning så att man fick alla units som ally eller soviet hade tillgång till. Så att man t.ex. både hade Frankrikes Grand Cannon och Koreas fighter jets etc.
Är det någon som känner igen denna moden och vet vad den kan ha hetat?
Eller vet någon liknande. Den var hur rolig som helst att spela och det skulle vara kul att spela den igen.
Jag tror att detta var innan Yuri's Revenge kom men den kan ju ha uppdaterats till att funka till YR.
Vore tacksam för hjälp.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!